Tieto dni som porovnával stav v Brněnskej MHD z pred 4 rokov a teraz. V Brne drvivá väčšina autobusových liniek nepremáva v kratšom intervale ako 10/20/10//20. V kratšom špičkovom intervale 6min premávajú akurát okružné L44/84 a v intervale 7-8 53 so 70. V sedle častejšie ako 20min premávajú L44/84,60 a 61 (10min) a L53 a 67 (15min), poobede častejšie ako 10min premávajú len L44/84 (7-8min) a cez víkendy len L44/84 (10min), inak všetko cez víkendy do 20min. Tak ma napadla pri pohľade na stav Brněnskej MHD otázka, že kedy sa podarí našu MHD dostať do takéhoto stavu, že potreba autobusových liniek klesne tak, že nebude musieť žiadna premávať častejšie ako 7-8min v špičke a 20min v sedle a cez víkendy. ?

M.C.
Je pravda že SOR je už zabehnutý dlhšie ako Troliga, ale ide mi o to že prečo sa nemôže kupovať Slovenský výrobok. Ako má pre boha sa otestovať a zlepšiť a zväčšiť výrobnosť keď ho čo ja viem kúpia len Poprad, a iné mestá. Možno niekto aj za hranicami našej krajiny.
Dobre možno časom sa rozhodne ho otestovať DPB a kúpiť keď začnú vyrábať veľký bus. (inač bolo písane na ich stránke že čo pripravujú. A to - Poschodový a veľký Troliga Bus).
Nuž a čo sa týka toho motora no neviem, nikdy som sa v ňom neviezol (a chcel by som ho vyskúšať) takže neviem posúdiť či šlape ako hodinky