Jezo: No tak som nevedel že predchodca bol Novoplán.
A keď teda nie je dobrý Troliga tak no budyš.
A keď teda nie je dobrý Troliga tak no budyš.

Podľa mňa by bolo najmúdrejšie to tak spraviť, že sa do tej jednotky spočítava každý jeden km a vodič zaplatí len koľko prešiel takže žiadne úseky. A tak je to definované aj v zákone o mýte... Aj ministra sa na toto pýtali dnes novinári a on to obkecal, že to upravuje poriadok o mýte, ktorý širšie uvádza, že sa platí za úseky, ktoré vodič prejde čo je vlastne ta prejdená vzdialenosť... ?
M.C.
Je pravda že SOR je už zabehnutý dlhšie ako Troliga, ale ide mi o to že prečo sa nemôže kupovať Slovenský výrobok. Ako má pre boha sa otestovať a zlepšiť a zväčšiť výrobnosť keď ho čo ja viem kúpia len Poprad, a iné mestá. Možno niekto aj za hranicami našej krajiny.
Dobre možno časom sa rozhodne ho otestovať DPB a kúpiť keď začnú vyrábať veľký bus. (inač bolo písane na ich stránke že čo pripravujú. A to - Poschodový a veľký Troliga Bus).
Nuž a čo sa týka toho motora no neviem, nikdy som sa v ňom neviezol (a chcel by som ho vyskúšať) takže neviem posúdiť či šlape ako hodinky