Reply on: 810zssk #140936:
tak ale oni čakajú že dve súpravy budú medzi 8 a 15 nejak zázračne obsadené? Veď jedna súprava viezla z Rajky cca 20ľudí, najviac 30. Tak ale mohli dané spoje vykonávať Bzmot, čo je naša 810 ako prípoje na Os vlaky Gyor Hegyeshalom. Niekedy fakt neviem na čo sú dobré železnice. Vlaky chodia totálne nemožne, už ani pracujúci človek nemôže povedať, že mu ostali vlaky aspoň tak aby sa dostal z domu do práce a z práce domov. Dúfam, že medzi Rajkou a Hegyeshalomom sú aspoň nejaké autobusové spoje, len kde to do kelu zistiť ?
ivanbuto
V prípade Palisád:
- Navrhované boli nízkoprofilové kamenné zábrany (klobúčiky), cez ktoré by bolo možné v prípade núdze prejsť pomalou rýchlosťou
- Realizácia bola so zábranami Klemmfix. V prípade pokazenia sa môže trolejbus "skotúľať" o kúsok nižšie, kde už zábrany nie sú (zatiaľ).
Odporúčam ďalej sa pozrieť na všetky miesta v BA, kde sú fyzicky oddelené pruhy a spýtať sa, čo keby sa tam pokazilo auto, ako by potom išla doprava, atď. Príklad: Na Hodžovom námestí sú minimálne dve takéto miesta.