Reálne investície sú veľké aj malé také, ktoré majú v danom kontexte osoh.
Takže netrep.
Trolejbus obehnú najbližšie na Kozej, medzitým nemajú veľmi šancu.
Urýchli MHD? Áno, už urýchlilo. Zlepší komfort pre MHD? Áno, už sa stalo. (Z pohľadu vodiča MHD výrazné zlepšenie.) Zlepší podmienky pre chodcov? Áno.
Žiadne rádoby riešenia, ale riešenia vždy v danom priestorovom kontexte.
Odporúčam obrátiť sa na dopravné oddelenia mesta Brna, kde majú s realizáciou podobných opatrení určite bohatšie skúsenosti, bolo by zaujímavé počuť ich odpoveď.
V prípade Palisád:
- Navrhované boli nízkoprofilové kamenné zábrany (klobúčiky), cez ktoré by bolo možné v prípade núdze prejsť pomalou rýchlosťou
- Realizácia bola so zábranami Klemmfix. V prípade pokazenia sa môže trolejbus "skotúľať" o kúsok nižšie, kde už zábrany nie sú (zatiaľ).
Odporúčam ďalej sa pozrieť na všetky miesta v BA, kde sú fyzicky oddelené pruhy a spýtať sa, čo keby sa tam pokazilo auto, ako by potom išla doprava, atď. Príklad: Na Hodžovom námestí sú minimálne dve takéto miesta.
neverím,
občan SR vo veku nad 15, ktorý trvale žije na území Schengenu, nemá dovod nebyť držiteľom OP,
v mnohých štátoch trvalý pobyt alebo prechodný pobyt, tak ako je upravený našou legislatívou, nepoznajú, resp. nerozlišujú,
Dobrý deò, rád by som upozornil na bezplatnú kyvadlovú dopravu do Shopping Palace. Túto dopravu do leta financovalo Tesco Zlaté piesky, teraz to prevádzkuje Shopping Palace. Pôvodná nástupná zastávka pri TESCO Zlaté piesky (na rohu Tesca) je oficiálne zrušená a to aj napriek tomu, že na zastávke je uvedený nový cestovný poriadok a odchody kyvadlovej dopravy sú v letáku Palace news uvádzané zo zastávky Tesco Zlaté piesky. Pre nástup treba použiť zastávku Shopping Palace. Hoci kyvadlovú dorpavu už Tesco neplatí, zastávka pri Tesco by pod¾a mòa mala ostať zachovaný, t. j. mali by ju opäť obnoviť.
Dnes konečne opravovali peší prechod cez električkový pás pri Casey Klube v Karlovej Vsi. Tento prechod bol už zopár mesiacov pekne rozpadnutý (neviem či to náhodou nebolo už odvtedy čo sa tam stali tie dve nehody). Samozrejme opravovali ho bez najmenšieho zdržania električkovej dopravy.
ak správne vnímam záber, je to dvojzástavka na jednej úrovni v oboch smeroch, to však nebol prípad zastávok na Palisádach,
ostrovček neprekvapuje, prekvapuje zábradlie, to sa báli, že niekto s autom by jazdil cez ostrovček?
zaujímavé sú tri aspekty, priechod pred vs za zastávkou, súbeh dvoch druhov MHD a spoločný jazdný pruh pre električky aj autá,
situáciu vo Vrakúni nepoznám, neviem, kde vybudovali kruhovú križovatku a netuším, na ktorej ulici je deliaci ostrovček dlhý cca 150 m, je možné, že pri pohľade na dielo by sa mi zastavil dych,
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Re #140927 levan: Prevez sa linkou 78 alebo 87 medzi zastávkami Šípová a Šíravská a budeš sa diviť. ?