Reply on: Andy #13989:
Ono to bolo preto, že si každý polrok musel dávať potvrdenie o nášteve školy, ak si dobre pamatám. Ak ťa vyhodili, tak si ho nemal, čiže ani právo na zľavu, takže tak.Re #13987 Papyr: Ono, samozrejme že v DPB by sa dalo spraviť oveľa viac, no je normálne, že štát vo svojich dotáciách pre DPB nepokríva ani výkony vo verejnom záujme. Čiže študentské zľavy a dôchodcovské. Neviem ako je to v Prešove, no v BA je najväčšia koncentrácia študentov na Slovensku (UK, STU, EU). Čiže ak ti ten študent zaplatí polovicu čoho by mal a štát zvyšok nedorovná... Ale zrejme je to podobné aj v Prešove, len u DPB ide o veľké čiastky. No a samozejme pemanentné sráni Magistrátu naDPB, ešte si stále neuvedomili, že mesto musí mať v prvomrade kvalitnú MHD až potom to ostatné. A to hovorím ako človek, ktorého prvoradý záujem je komunálna problematika a až potom mestká doprava.
Čo sa 517 týka. Súhlasím so zrušením a je jedno kto ju ničil. Ja by som na nočáky aj tak dával len I 280/3. Alebo pustil fámu a zrušení nočnej dopravy, ľudia sa začnú búriť a vysvitne, že mesto je ten kto ju nechce. A tie papuľky bravčové na magistráte by si uvedomili, že o necelé štyri roky sú voľby. Celé by sa to otočilo.
Alebo raz som im volal, že prečo na križovatke Prievozská - Miletičova stoja hrobusti. Kecal asi pol minuty, že im vyhadzuje meniareň, a potom sa ma spýtal, že čoho som vodič...
. Hlavny dovod zrusenia 517ky boli prave peniaze!!!
Martyk
za 9,5 roku, co jsem jezdil s tramvají po Praze jsem poznal víc, než 50 dispečerů. Z nich asi tak 5 bylo odborně na výši. Tolik jako Igorko ale neznalo všech těch 5 dohromady. Dost se mi nechce věřit tomu, že by v Bratislavě byly poměry jiné. Váš písemný projev mou teorii jen a jen potvrzuje.