Reply on: drink #138154:
Vyslovil som názor, že v prípade výluky a pod. Pôvodne bola reč o tom, či tam vôbec prejdú diaľkové vlaky... Navyše trať ÚNS-BNM sa stala problematická, lebo sa ocitla v mestskej zástavbe. (To isté, prečo sa kedysi rušila filiálka-Nivy-Most ČA). Nová trať bude bez priecestí, bez kolíznych bodov.Ešte raz opakujem, že aj viedenská S-bahn Stammstrecke má aj pravidelné nákladné vlaky, od nového GVD aj všetky EC z Břeclavi.
Re #138155 no.ev.di.: Naozaj? Vo Viedni na Mitte ešte nikoho neporazilo, keď tadiaľ prejde 2x1116 s prázdnou súpravou poľských Wapiek od uhlia z Leobenu...alebo Nexák s autami...
luky1
1) Logo samotné nie je zlé, je celkom sexy (pripomína polohu 69, len partneri sú chrbtami k sebe), jeho zmena však nebola až taká nutná a vyvolala náklady (napr. prenálepkovanie všetkých vozidiel atd.) , ktorých výšku môžeme iba hádať. Väčšina firiem vo svete si svoje logo váži, čím staršie, tým viac, a nemení ho s každou zmenou predsedu predstavenstva.
2) Zatrávnenie koľajových zvškov v masovejšom merítku si podľa mňa mesto v súčastnosti nemôže dovoliť, lebo peniaze potrebuje na dôležitejšie veci. Ak ho však zaplatia developeri, to je iná vec ... beriem to
3) Predajňa lístkov na Obchodnej bola dosť využívaná a nemyslím si, že dve také predajne v centre by boli zbytočné. Ale hlavne pokladám za nehospodárne, že takýto lukratívny priestor už pol roka leží ladom, nech už patrí DPB alebo mestu.
4) V MHD sa určite urobilo aj veľa dobrého, ale skôr vďaka iným ľuďom ako je súčasný predseda predstavenstva DPB.
Prepáčte mi, že tu hlavne kritizujem, určite niekedy aj pochválim. Zatiaľ to však netreba - Záhradník sa dostatočne chváli aj sám...