Reply on: MatejBA #138140:
1) Logo samotné nie je zlé, je celkom sexy (pripomína polohu 69, len partneri sú chrbtami k sebe), jeho zmena však nebola až taká nutná a vyvolala náklady (napr. prenálepkovanie všetkých vozidiel atd.) , ktorých výšku môžeme iba hádať. Väčšina firiem vo svete si svoje logo váži, čím staršie, tým viac, a nemení ho s každou zmenou predsedu predstavenstva.
2) Zatrávnenie koľajových zvškov v masovejšom merítku si podľa mňa mesto v súčastnosti nemôže dovoliť, lebo peniaze potrebuje na dôležitejšie veci. Ak ho však zaplatia developeri, to je iná vec ... beriem to
3) Predajňa lístkov na Obchodnej bola dosť využívaná a nemyslím si, že dve také predajne v centre by boli zbytočné. Ale hlavne pokladám za nehospodárne, že takýto lukratívny priestor už pol roka leží ladom, nech už patrí DPB alebo mestu.
4) V MHD sa určite urobilo aj veľa dobrého, ale skôr vďaka iným ľuďom ako je súčasný predseda predstavenstva DPB.
Prepáčte mi, že tu hlavne kritizujem, určite niekedy aj pochválim. Zatiaľ to však netreba - Záhradník sa dostatočne chváli aj sám...
luky1
A čo také dobre spravil? Že zmenil logo (s vynútenými ďalšími nákladmi, ktorých výška je neznáma)? Že dal vodičom našiť nekvalitné uniformy, ktoré nechcú nosiť? Že zrealizoval "hĺbkové vyčistenie" vozidiel, ktoré takmer nepoznať? Že draho zatrávnil koľajový zvršok na Záhradníckej a chystá podobné zatrávnenie pri Riverparku? Že zdražel nočnú dopravu? Že zrušil 30 minútové lístky? Že predajňa lístkov na Obchodnej je zavretá a tento lukratívny priestor je už pol roka nevyužitý, hoci sa mohol prenajať? Že sa spolupodieľal na príprave tendra na nákup 240 busov, ktorý bol pre chyby zrušený? Že potom vysúťažil luxusné Mercedesy, ktoré nechcel ani Berlín ako pridrahé? Že zahustil intervaly poloprázdnej volebnej 133 na 6 minút, hoci v iných častiach nové busy tak urgentne a zúfalo chýbajú? Že zaviedol SMS lístky, na ktorých zarábajú skôr mobilní operátori ako DPB?