Dnes som sa stým MB viezol a je to paráda. Aj keď bol na 21 nebol napráskaný, plný áno nie napráskaný. Mám pocit, že oproti I 4XX je širší takže to spraví svoje.
Porovnávať s Citybusom. To je ako kúpiť si SuperB a nejaké to CLK. Ten Mercedes výde vždy lepšie aj keď je drahší, komfort, údržba(jej častosť), servis, komfort.
Tá cena. Netreba zabudnúť, že tých 15l/100km spraví pri desaťročnej prevádzke svoje kedže na jeden km to je 1,40. pri plyňákoch kde to je 4,60 to spraví 3 melóny za tri roky. To by si zrejme aj Praha mala uvedomiť, lebo ten voz vydrží v pohode 10rokov. A NIE SME TAKÝ BOHATÝ ABY SME LACNÉ VECI KUPOVALI. Bratislave stúpli príjmy o 52% čo je 2mld. Stáva sa znej bohaté mesto a pomáha jej vľmi blízkosť viedne.
Myslím si, že v súčasnosti bude skôr na 50 12m MB a 20 21Tr ako na novú elinu. No a taktiež nemáme akú. Na siemens Combino nemáme a Astra či Trio 1000mm nerobí, ešte. Tie eliny sa dajú ešte udržať aj modernizáciou na typy K2S a T3S, či Mod. No a kupovať autobusy s vysokou podlahou by bolo veľmi spiatočnícke. A aj keď sa nám /vám to možno nelúbi tak tie gumokoly majú v súčasnosti najväčšie výkony a vyrobia najviac prachov. Tak prečo by som ja ktorý dávam na autobusy (nimi sa vozím) mal cestovať v I 280.
Porovnávať s Citybusom. To je ako kúpiť si SuperB a nejaké to CLK. Ten Mercedes výde vždy lepšie aj keď je drahší, komfort, údržba(jej častosť), servis, komfort.
Tá cena. Netreba zabudnúť, že tých 15l/100km spraví pri desaťročnej prevádzke svoje kedže na jeden km to je 1,40. pri plyňákoch kde to je 4,60 to spraví 3 melóny za tri roky. To by si zrejme aj Praha mala uvedomiť, lebo ten voz vydrží v pohode 10rokov. A NIE SME TAKÝ BOHATÝ ABY SME LACNÉ VECI KUPOVALI. Bratislave stúpli príjmy o 52% čo je 2mld. Stáva sa znej bohaté mesto a pomáha jej vľmi blízkosť viedne.
Myslím si, že v súčasnosti bude skôr na 50 12m MB a 20 21Tr ako na novú elinu. No a taktiež nemáme akú. Na siemens Combino nemáme a Astra či Trio 1000mm nerobí, ešte. Tie eliny sa dajú ešte udržať aj modernizáciou na typy K2S a T3S, či Mod. No a kupovať autobusy s vysokou podlahou by bolo veľmi spiatočnícke. A aj keď sa nám /vám to možno nelúbi tak tie gumokoly majú v súčasnosti najväčšie výkony a vyrobia najviac prachov. Tak prečo by som ja ktorý dávam na autobusy (nimi sa vozím) mal cestovať v I 280.
Po minuloročnom Solarisovom ošiali prišli na rad Mercedesy. V zásade tu boli napísané veľmi dobré komentáre, tak len ešte raz pripomeniem, že Mercedes je drahší a lacné nie sú ani náhradné diely. M@rtinom spomínaný vodič z Kolína nám prezradil, že na ne ani v ČR servisný bod nemajú a každú somarinu ťahajú z Nemecka, čo nie je lacný špás.
Igorko
A údržba existujúceho vedenia alebo plán rekonštrukcií, to je tiež hodné pár po papuli. Hlavne že na Mierku sú za 5 rokov hádam tretie výhybky, úplne dobrú kummlerovskú križovatku pri YMCe museli vymeniť za ťahovku ale Pri Suchom Mlyne alebo na Valašskej či pri vozovni HROBUSTovo hrozí, že tie Ohio Brass armatúry jednoho pekného dňa povedia dosť a je.nú dolu. Trubku v podvesnej armatúre rovnú spraviť nevedia, drôtik v pružnom závese narovnať či vymeniť nevedia, do Bulharska s nimi alebo do Rumunska.
I.