Reply on: Martin Fundárek #132964:
"syndróm Rajka" je myslím trochu odlišný od popisovaných poblémov s prehustenou individuálnou dopravou. Tam práve s IAD až taký problém nie je, ale oni chcú verejnú dopravu, čo je v podstate pozitívne (otázka je, či ju aj v hojnom počte budú využívať). Spojenie BA -> Rajka, Moson, Gyor je podľa mňa na európske pomery na hlboko podpriemernej úrovni, a budem rád, ak sa to zmení. Na dotovaní by sa mali samozrejme dohodnúť SK a HU (prípadne EU), ale nebude mi vadiť, keď tam pár € pôjde z mojich daní.Ak myslíš "syndróm Rajka" všeobecne, že vopred nedomysleli podmienky, tak máš samozrejme pravdu.
hoppusmark01
toto mi pripomina vetu "ak sa vam nepaci MHD, mozete pouzit inu formu dopravy"... Takze mne pride hlupy skor Tvoj prispevok.. Proste som sa rozhodol ist MHD, riadne som si za to zaplatil, a nikto mi nema pravo prikazat ist peso..
"na semafore skocila cervena zrovna ked siel autobus? co si to ten semafor dovolil... kludne napis kde je ten zbytocny semafor..."
lenze problem je ten, ze v BA nie su nastavene semafory nijak, proste nejak funguju a uz nikoho nezaujima, ci su spravne dlhe jednotlive fazy, tak aby bola doprava plynula.. Preco semafor zastavi auta z jedneho smeru, ktore musia potom dlho cakat, ked z ineho smeru nic nejde? Preco na Hodzovom namesti naskoci cervena akurat, ked autobus vychadza zo zastavky? Pricom by to malo byt prave naopak, prave vtedy ma naskocit zelena.. toto mi nevyvratis, mam vzdelanie v oblasti dopravy a mozem ti povedat, ze semafory v BA su nastavene katastrofalne, preferencia MHD ziadna, preferencia chodcov takisto ziadna... Za svojim prispevkom si stojim a mozes si hovorit co chces..