Reply on: Ámos #132960:
pre ňu ale platí čas = peniaze a práve preto sa služobné autá prideľujú, aby zamestnanec získal väčšiu mobilitu... niekedy je nevyhnutné (napr doručovateľ, technik IT a pod.) niekedy menej...

Možno im je len nepríjemné prísť do práce a smrdieť ako dobytok, len preto, že DPB (a zrejme aj iní dopravcovia) tvrdí, že klíma je neefektívna ?
Ike
Lenivý ísť vlakom? Poviem ti jedno... moja takmer každodenná relácia trvá autom 35-45 minút, autobusom 1,5h a vlakom by trvala 2h s množstvom pešej chôdze... k tomu mám momentálne kožné ochorenie, kedy sa nesmiem spotiť... takže áno, vyvážam sa sám autom... pretože v okolí BA nemáme jedného schopného dopravcu...
P&R bude naozaj zbytočné, pokiaľ sa dopravcovia nespamätajú a prestanú konať zvykovo... (prečo 21ka jazdí po ceste II/505 45kmh?? keď MPR tam je 70?)
Mimochodom, veľa vecí, príspevkov a pod, záleží od EÚ, ktorá rozdáva financie podľa oprávnenosti... keďže jediný BA kraj má HDP v PKS rovnaké ako priemer pôvodnej EÚ15ky, a ostatné oblasti (západ, východ, stred) sú na úrovni Rumunska, tak preto uprednostňuje všetko okrem BA... avšak mali by sme byť vďačný a netváriť sa ako známe "zdochla mi koza...", pretože, na výber sú dve možnosti - buď dostane príspevok zvyšok SR bez BA, alebo nikto... čo je lepšie?
Ja im v ZA a KE tie vlaky prajem... nestáli SR ani korunu, tak prečo sa nad tým vôbec pozastavujeme?