Reply on: kecho #129927:
hehe no to je super 2 kupene klbaky (aj to nie nove) za 11 rokov. Pravdepodobnost ze sa odvezies jednym z tychto autobusov je tak jedna k milionu.. Ak by som do obnovy voz. parku zapocital aj tych 13 karos z BB, aj tak je to strasne malo. Ako tu uz niekto napisal, Bratislava potrebuje nakupit naraz 400 autobusov, 13 autobusov neznamena nic.. Aj 240 nie je este idealne, ale to je uz predsa len akceptovatelne.. 140 autobusov akceptovatelnych ale uz nie je.. Mesto si vytvorilo brutalny vnutorny dlh co sa tyka obnovy autobus. voz. parku a jedina moznost je teraz ho okamzite obnovit, bohuzial s vysokou investiciou. ale inak to nejde.. btw. dnes som sa viezol prvy krat tedomom, musim povedat ze jazdne vlastnosti mi prisli prinajmensom divne, motor mal divny zvuk a autobus bol celkovo lenivy, neviem ci to zodpoveda tomu prezentovanemu "vyssiemu vykonu".. Okrem toho na prvej neroznosti sa cely autobus roztriasol, alebo ako to nazvat.. Vodicova kabina moc pevne nedrzala, takisto ostatne casti interieru.. Nechcem robit zavery o kvalite ci nekvalite Tedomov po prvej jazde, ale ak to porovnam s MANom, tak toto bolo ovela horsie..
21Tr
Linka 133 je fajn riešenie avšak len dočasne kým sa nenakúpia nové električky a nezačne aj L17 premávať ako riadna celodenná linka (aspoň počas pracovných dní). Trolejbus z DD by bolo najlepšie viesť cez Slávičie a tam aj otočku spraviť aby všetky trolejbusy nemuseli chodiť celú trasu od centrum - Hrad - Slávičie údoli - Dlhé diely. Od zastávky Lafranconi by sa vybudovala odbočka na Mlynskú dolinu a na Slávičie údolie pre električku, čiže by bola náhrada za 31/39 ?