Reply on: levan #129920:
Tak určite je kratší úsek zo Šafka na Nivy (pre električku), ako z Molecky na Nivy (pre trolejbus). Takže ten rozidel medzi nákladmi na stavbu električkovej a trolejbusovej trate by potom nemusel byť až taký veľký. Záležalo by to aj od toho, či by sa na súčasné trakčné stožiare na karloveskej radiály dalo zavesiť aj trolejové vedenie pre trolejbusy, alebo či by sa museli postaviť stožiare nové.
hefec
- my pri prechádzaní cez prechod ani nemôžeme čakať na zelenú ale musíme utekať .... tak na to je jedna odpoveď-nech tam sPacka postaví jedného zeleného panáčika a ten bude pokutovať tých, ktorí prebiehajú na červenú a potom uvidíme, či sa im viac neoplatí počkať si na ďalší spoj "
No prepac, ale keby si mal kazdy den prestupovat na tak debilne riesenom prestupnom bode, asi by si sa tiez stazoval...
(pozn. keby si mal nahodou nieco proti mne, tak: nie som z DD, ani tam bezne nezvyknem cestovat)