Reply on: Petto #129899:
LINKA 133 NEMÁ OPODSTATNENIE! Jazdí totiž takmer v celej trase v súbehu s elektrickou trakciu, takže nemá čo existovať. Predpokladám, že to údajné opodstatnenie, na ktoré narážaš, pramení z toho, že linka premáva pomerne vyťažená. Lenže ubezpečujem Ťa, že keď zavedieš na hociktorej električkovej radiále súbežnú expresnú autobusovú linku, tak bude minimálne rovnako vyťažená. Autobusové linky, ktoré kopírujú električku, sú prežitok, ktorého sa už väčšina miest na západ od nás vzdala a vzdali sme sa ho aj my, ale teraz si ho tu opäť zavádzame, aby sa niekto vytiahol pred susedmi. Posilnenie 33 som myslel ako kompenzáciu zrušenej 133-ke.
Mike
- ja 35kou necestujem, neviem na čo je dobrá, nech sa zruší
- na Kuklovskej nie je komfortné plnohodnotné obratisko
- L32 nech sa predĺži po Kuklovskej a nech sa urobí nové obratisko niekde ako je metrologický ústav - veľké komfortné, alebo nech sa L32 potiahne až k Domu Pionierov
- všetky M. Č. Majú spojenie k veľkým nákupným centrám, iba Karlova Ves nie; Lidl sa neráta za veľké nákupné centrum; iba v Petržalke majú asi 10 nákupných centier
- v lete by sa mohla zaviesť sezónna linka z D. Dielov k Rosničke, lebo sú tropické teplá
- viete si predstaviť aké je nebezpečné keď ide po tme žena sama podchodom (tým čo je na zast. „pri podchode“)
- ten kto ide na Hlavnú stanicu sa nechce voziť hodinu, lebo sa zvyčajne ponáhľa na vlak
- z Kramárov keď idú ťažko chorí keby mali ísť ešte zdĺhavo okolo Lidlu aj umrú kým dojdu domov
- Z Lidlu skoro nikto nechodí s taškami na MHD, všetci idú autom s ťažkými nákupmi, aj s ľahkými
- (svine) vodiči 33ky čakajú s prázdnym trolejbusom na Molecovej aj dve minúty kým my stojíme na červenej a v momente ako prejdeme cez prechod on zatovrí a pohne sa, s prázdnym trolejbusom, pritom by ho vôbec nezabilo tých 20 sekúnd kým všetci nastúpime
- niektorí vodiči si tým asi leičia ich komplexy
- keď sa na troch metroch oficiálne nevyasfaltuje komunikácia, tak tam autá nebudú chodiť
- my pri prechádzaní cez prechod ani nemôžeme čakať na zelenú ale musíme utekať na trolejbus/autobus kým stojí na zastávke, ešte kým som v električke pripravená na schodoch na výstup sa to dá
- ráno do 6tej hodine keď vystúpim na Lafranconi zo 133 vždy mi ujde 31/39 pred nosom a musím čakať 10 min na ďašiu (31/39), po 6tej už chodia hustejšie, ale mali by ste ich zahustiť už od 5tej, keď ľudia chodia do práce
- na kolibu chodia ľudia aj trolejbusom nie len autom a ten 15 minútový interval je horzne riedky, keď vypadne spoj čakáme 30 min a niekedy až 45 min!
- Hodinový prestupný lístok by sa mal predĺžiť o dobu čakania na ďalší spoj, lebo na to potom doplácame a je to nespravodlivé; síce je to tak aj všade na západe ale tam majú metro, ktoré ich rýchlo dovezie z jednej sstrany mesta na druhú!
- keď ráno pôjde preplnený trolejbus z Dlhých Dielov, ľudia zo Starých Gruntov už nebudú mať kam pristúpiť
- p. Záhradník, mohli by ste upraviť ten pruh na premenlivý, že ráno jeden smer a pobede druhý, tam by ste dali tie značky to nie je problém namaľovať
- p. Záhradník mohli by ste zasa upraviť tie semafóry naspať aby zelené na prechodoch nadväzovali
- podstatné je aby bola križovatka upravená v prospech chodcov, lebo im vadí čakaniedve minúty na prechode, to spraví veľa, a pre autá nemusí byť križovatka nastavená, lebo im tých pár sekúnd čakania naviac nevadí, to sa nikde neprejaví
? ? ?