Reply on: 810zssk #124674:
Nižšiu kapacitu L1 na Vajnorskej nahrádzať nepotrebuješ, až tak preplnená tam zas nechodí. Stačilo by spraviť CP tak, aby išla povedzme minútu-dve po linke 2 (momentálne je to v prac. dni presne naopak, aspoň v smere von z mesta určite, opačný smer neviem). Čo sa týka kapacity na Karlovesko-Dúbravskej radiále, tá by sa posilnila (aspoň po Karlovu Ves) súpravami na linke 17 (to som v predošlom príspevku zabudol uviesť), pričom tieto súpravy by poobede premávali na linke 7. Na linke 5 by tiež urobili kolo v rannej špičke dve súpravy, ktoré by začínali až od K. Vsi (teda takisto ako teraz). Iná posila zrejme možná už nie je, ale položme si otázku - ak by všetky električky končili v K. Vsi, v akom intervale by chodili náhradné autobusy do Dúbravky? Neverím tomu (podľa doteraz používanej praxe), že by jazdili častejšie ako raz za 6 minút, v rannej špičke možno 5. Takže ak by sa realizoval môj návrh, z kapacitného hľadiska by to Dúbravčanom len a len pomohlo. Čo sa týka toho, či sa to finančne oplatí - myslím si, že áno, lebo aj tak by sa ten triangel zišiel ako miesto pre záložnú električku, ktorá v tých končinách nikde nie je... Rovnako tak by sa dal využívať pri operatívnych výlukach napr. pri nejakej nehode.