Reply on: Solider #129599:
"pri najväčšom možnom intervale pri električkách by si neprepravil toľko cestujúcich, ako pri najväčšom možnom pri metre" - To je pravda, len či tú kapacitu 20000 os/h v jednom smere naozaj potrebujeme? Kapacita metra je samozrejme ešte vyššia, ale tých 20000 bola tuším plánovaná kapacita pre pôvodnú bratislavskú rýchlodráhu. Alebo postavíme metro, a budú tam jazdiť v sedle dvojvozové jednotky každých 20 minút? Ušetríš 2 minúty na jazde, ale v priemere budeš čakať na zastávke o 5 minút viac. Ďalšie dve minúty si pripočítaj väčšou dochádzkovou vzdialenosťou na zastávku. Pravdepodobnosť potreby prestupu sa tiež oproti električke zvýši.
MiroBA
NJ, v Blízkej budúcnosti budem radi ak sa poopravujú jestvujúce trate, po trati v tuneli aj súčasná trať je vo veľmi zlom stave. Ale tu by práve tiež nie celkom zmyselne zrušená trať po Štefánikovej pomohla odkloniť el. dopravu. Takto sa na čas výluky bude museť riešiť doprava inými dop. prostiredkami.
Ono aj keby aj tak by sa stým nedalo nič robiť, ale pôvodná trať na Štefánikovej bola vytrhaná komplet so všetkým alebo to len prekryli asfaltom?