Reply on: vlado13 #129397:
Ružinov nie je koľajami vôbec, ale vôbec rozdelený, to je totálny nezmysel. K ďalším dvom vetám sa nejdem vyjadrovať, keďže mám silné podozrenie, že to si len opísal definície z nejakej ekonomickej učebnice. Električka v Petržalke bude plnohodnotnou náhradou linky 95 (a časti linky 78), nebude potrebné zavádzať žiadnu novú linku, ktorá by ju križovala. Jediným významným úsekom, ktorý by električka oproti linke 95 neobsluhovala,, je úsek Nám. hraničiarov - Technopol, ale práve preto sa tam predlžovala linka 83, ktorá je v tomto úseku chápaná ako napájač na električku. V budúcnosti však nie je problém električku vetviť aj do iných oblastí Petržalky, najprv sa však musí postaviť základná trať.
vlado13
dopravnou teoriou sa asi myslelo to, co prednasaju na Slovensku v Ziline, predtym VSDS a dnes ZU, priznam sa, ani toto nie je moja Alma Mater, ale obsah poznam, nejaku desiatku rokov som mal odtial informacie z prvej ruky - prevadzka a ekonomika dopravy,
k cislam pre jednotlive linky iba tolko, odbornici z BA Dopravoprojektu, ktori spracovali spravu o hodnoteni vplyvov NS MHD, a odbornici z VUD, ktori sa k nemu vyjadrovali, nedospeli k takemu zaveru, okrem toho, linky 83, 93 a 94 nejazdia v linii Stareho mosta