Hej, lenze ked je vedenie mesta sproste tak obcan s tym nic nenarobi. Nehovoriac, ze VUD trpi LoLoSyndromom, to znamena ze pouzije milion odbornych vyrazov (ktorym ani samotny autor nerozumie, v extremnom pripade ani neexistuju) a laik ho hned berie ako velkeho odbornika..
niekto uz bol rychlejsi, nedozvedel som sa o mojom diletantizme nic viac, ako to, ze je skryty v slovach, ktore som napisal,
to rozprasenie VUD sa myslelo ako z praskovacieho lietadla, aby sme neopustili oblast dopravy a dali prilezitost vyniknut Ziline, odkial by mohlo vzlietnut?
VUD je sukromnou a.s., staci nevyuzivat jej sluzby
Mámk pre teba len hrubé urážky, ktoré by mi robocenzor aj tak vyhviezdičkoval. Ty momot, v Ružinove som strávil skoro celý svoj život až do veku 36 rokov. Koľajnice Ružinov nerozdeľujú ani v najmenšom.
Diletantizmom je to, čo si napísal. Jedinou záchranou verejnej dopravy na Slovensku je rozprášenie VÚD a Berufsverbot pre jeho expracovníkov v čomkoľvek, čo by malo len trošku blízko k doprave.
ten prispevok bol reakciou na porovnanie L13 a L93 od 21tr, pokusil som sa popisat preco nie je realne zvysit prepravnu kapacitu vedenim elektricky po Stefanikovej, dovolil som si napisat, ze skratenie prepravneho casu je mozne tak, ze namiesto elektricky by spojenie s hlavnou stanicou zabezpecili T-busy, ak by isli po Starom moste, Sturovej, nam SNP a dalej na hl. stanicu, cesta i cas by sa skratili, a to tak v porovnani s L13, ako aj L93
skusenosti sa rodia v terene, veda v laboratoriach a kancelariach, poznatky ludstva su zhrnute v knihach a ucebniciach, vratane chyb, ktorych sa uz niekto dopustil,
vetvenie elektricky je zaujimave, ako vychadza v kontexte subehu so zeleznicou (usek TNT), uzemnymi narokmi a zabezpecenymi koridormi v UP mesta, resp. jednotlivych UPZ?
Lenže oni to svoje "uťatie sa" dokola a stále obhajujú, aký je to dobrý nápad a ak chceš od nich argumenty, tak Ti len povedia, že to by už bola platená konzultácia...
neviem co predviedli v BB, ale aj majster tesar sa niekedy utne, ak je to raz za dlhy cas alebo dokonca za zivot, niet dovodu apriori zavrhovat ine diela majstra,
je k dispozicii iny material bez hovadin? mam zaujem, aby som "nezil" v bludoch, mozno potom zmenim nazor na zmysluplnost kolajovej dopravy z petrzalky do Stareho Mesta
Ružinov nie je koľajami vôbec, ale vôbec rozdelený, to je totálny nezmysel. K ďalším dvom vetám sa nejdem vyjadrovať, keďže mám silné podozrenie, že to si len opísal definície z nejakej ekonomickej učebnice. Električka v Petržalke bude plnohodnotnou náhradou linky 95 (a časti linky 78), nebude potrebné zavádzať žiadnu novú linku, ktorá by ju križovala. Jediným významným úsekom, ktorý by električka oproti linke 95 neobsluhovala,, je úsek Nám. hraničiarov - Technopol, ale práve preto sa tam predlžovala linka 83, ktorá je v tomto úseku chápaná ako napájač na električku. V budúcnosti však nie je problém električku vetviť aj do iných oblastí Petržalky, najprv sa však musí postaviť základná trať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo