K semafórom na mieste včerajšej nehody len zopakujem to, čo som sem už raz písal.
V rukách držím (presný názov) Súťažné podklady verejnej súťaže na výber projektanta projektovej dokumentácie stavby: "Cestná svetelná signalizácia v križovatke Ivánska - Vrakunská Bratislava-Ružinov". Tieto súťažné podklady vydal GIB v máji 1998
. Teraz je len otázkou (však dnes je ten deň otvorených dverí na magistráte) prečo projektant vybraný nebol, keď aj tak všetci vieme kto to bude a kto to potom postaví.
V rukách držím (presný názov) Súťažné podklady verejnej súťaže na výber projektanta projektovej dokumentácie stavby: "Cestná svetelná signalizácia v križovatke Ivánska - Vrakunská Bratislava-Ružinov". Tieto súťažné podklady vydal GIB v máji 1998
. Teraz je len otázkou (však dnes je ten deň otvorených dverí na magistráte) prečo projektant vybraný nebol, keď aj tak všetci vieme kto to bude a kto to potom postaví.
MiroBA
Síce pravda, ICčka v Novom meste nestoja.
Ja teda celkom nepoznám predpisy pre žel. trate ,ale inak aspon mne sa zdalo že pred problematickými miestami či priecestami na trati vlak spomaluje a niekde dokonca i zastavuje. Konkrétne často chodím do BB vlakom a pre Hronskom Beňadiku vždy dosť spomaloval, no neviem presne kôli čomu.
A všimol som si, že v zastavanom území , v meste, v prechode cez stanice vlak tiež aj ked len o volačo spomaluje a či je to len kôli výhybkám?
Čo sa týka tej nehody rozhodne najlepšie čím skorej urobiť mimoúrovnové križovanie a bude pokoj.