Reply on: Majo #125231:
ako keby som vedenie dpb počul. Keď zunifikujeme úplne všetko , tak snáď klesnú náklady natoľko, že budeme ziskoví.. Zaujímavé, že polovica dopravných podnikov v ČR funguje a ako slušne. A podporili rôznych výrobcov, rôzny výskum a vývoj, ktorý sa dá zoširoka uplatňovať. Môžeš zunifikovať dvojkĺbový autobus pre trolejbus na električku, ktorá bude jazdiť aj v plytkom tunelY s možnosťou jej budúcej unifikácie s tgv. Sa ešte dohodni na vláde na šrotovnom.
MiroBA
Vieš čo som nad tým uvažoval. Či vozidlá dlžky K2 je vôbec treba v BA. Momentálne chodia len na 3,7,8,13,17
linky 3 a 8 aj tak viacerí i tu tvrdia že by bolo vhodné zrušiť -myslím v poho by stačili sólo T3, koniec koncov na 8ine dlhé roky sólo vozne chodili. Na 3ke K2 si myslím že tiež nie je treba -v nedávnej dobe som bol presviedčaný že koľko tam chodí málo ľudí. Linka 7, 17 myslím na tom by sa uživili dvojčatá -aj tak Karlová ves vyplakáva že majú nedostatočnú kapacitu tak min na 17ke 2xT a tá sedmina po poobedie to by sa už znieslo...
Ešte tá 13ska. Ale tam stačí tých 6ks K2 -neviem kolko má vlastne 13 poradí. Pokojne by stačilo pre BA tak zo 15 ks K2S a zvyšok mohli byť už K3S.
Okrem toho K2 sme mali až 88ks len mnohé sa zošrotovali bez náhrady tejto dĺžky. Náhrada bola vo voznoch T6.