Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mar.z.y #125273:

LF6? To chcete koupit 60 m dlouhá vozidla? Umožňuje to slovenský zákon?

15T je v současné době po ULFu asi nejdražší tramvaj na trhu. Nepředpokládám, že je DPB koupí, i když bych je Bratislavě přál.
Reply on: S499.1023 #125175:
Tak sa opýtame ostatných či veria tej "145" na Solarise. Uvažuj tam úzke uličky aké sú a aj rozsah toho objemného priestoru pre kočíky! Na stojáka tam nedostaneš viac ako 80 ľudí a ak veríš tej 100, tak je to tvoj problém... ale skús namiesto vysedávania za PC a písaním tvojich dohadov aj dojsť sem do BA a ráno sa odviesť linkou 88 keď je plná. Môžeš mať x-vedomostí o doprave no pochybujem, že nejaká literatúra rozpisuje o kapacite Solarisu. Viezol si sa v tom 15 metrovom Solarise? Tak ako ty mne dávaš odporúčania keď robím svoje šotonávrhy linkového vedenia v BB, TN, TT atď. tak ja tebe vrele odporúčam dojsť si sem a okúsiť ten Solaris na 88 a 96 počas špičky ? si vítaný ?
Reply on: Majo #125231:
ako keby som vedenie dpb počul. Keď zunifikujeme úplne všetko , tak snáď klesnú náklady natoľko, že budeme ziskoví.. Zaujímavé, že polovica dopravných podnikov v ČR funguje a ako slušne. A podporili rôznych výrobcov, rôzny výskum a vývoj, ktorý sa dá zoširoka uplatňovať.
Môžeš zunifikovať dvojkĺbový autobus pre trolejbus na električku, ktorá bude jazdiť aj v plytkom tunelY s možnosťou jej budúcej unifikácie s tgv. Sa ešte dohodni na vláde na šrotovnom.
Reply on: Ámos #125267:
Dúdam, že kúpi Škody 15 T ForCity
ale keď som saa rozpraval s p. Záhradníkom hovoril, že to budu Varia LF3 alebo LF6 ale neviem o tom, že by LF6 existovali
Reply on: fanatikmhd #125251:

Mohu se zeptat proč?
Reply on: Majo #125244:
vycházel jsem z údajů pro rok 2008. Proto jsem uvedl v Košicích 6 nízkejch kačen. V Brně jezdí samozřejmě 13T, nevím proč píšu 14T. Vektra byla právě tento týden odtažena na opravu do Škodovky. Co s ní bude dál nikdo neví, možná se vrátí do provozu.
Reply on: Majo #125232:
+ kočík, a urýchlenie nastupovania tam je, aj keď len pri 20 percentách dverí. Však na tú rýchlo stárnúcu Bratislavu sa už nedá pozerať. To je nedôstojné trápenie najmä starších ľudí. A tí by aj K3 privítali. A že ich už mohlo slušné množstvo jazdiť..
Argument ďalší atyp, spravilo by sa len pár kusov je tupota najvyššieho zrna, keby si aspoň kapacitou obratísk argumentoval..
Skôr či neskôr by sa prešlo na nízkopodlažné? Ak si si nevšimol, tak sa ešte neprešlo a vzhľadom na večné ťahanice aj s tým málom čo sa už konečne chce urobiť a obstarať ani nevieme kedy sa prejde. ?
Reply on: fanatikmhd #125226:
grc, keby tomu aspon podvozky zakryli
Reply on: m@rtin #125233:
u nas je ten Olomouc. Takisto ako ten Pariz a vy a aj Francuzi maju ta Pariz. ?
Reply on: m@rtin #125237:
budu tie, kto podnik lepsie podmazne.
Reply on: MiroBA #125264:
Zabudol si ešte L14...teda obsluhujú 6 z 13 električkových liniek, skoro polovicu...
"Či vozidlá dlžky K2 je vôbec treba v BA." - to je akože (zlý) vtip ? ? ? ?
Reply on: MiroBA #125264:
Ty pocuvaj ma, ja ta v pondelok rano do tej 3 3 narvem a potom bluzni o solach
Reply on: Majo #125258:

Vieš čo som nad tým uvažoval. Či vozidlá dlžky K2 je vôbec treba v BA. Momentálne chodia len na 3,7,8,13,17
linky 3 a 8 aj tak viacerí i tu tvrdia že by bolo vhodné zrušiť -myslím v poho by stačili sólo T3, koniec koncov na 8ine dlhé roky sólo vozne chodili. Na 3ke K2 si myslím že tiež nie je treba -v nedávnej dobe som bol presviedčaný že koľko tam chodí málo ľudí. Linka 7, 17 myslím na tom by sa uživili dvojčatá -aj tak Karlová ves vyplakáva že majú nedostatočnú kapacitu tak min na 17ke 2xT a tá sedmina po poobedie to by sa už znieslo...
Ešte tá 13ska. Ale tam stačí tých 6ks K2 -neviem kolko má vlastne 13 poradí. Pokojne by stačilo pre BA tak zo 15 ks K2S a zvyšok mohli byť už K3S.
Okrem toho K2 sme mali až 88ks len mnohé sa zošrotovali bez náhrady tejto dĺžky. Náhrada bola vo voznoch T6.
Reply on: fanatikmhd #125262:
OK, mysli si čo chceš, už tu pre dnešok nejdem diskutovať, lebo si vďaka Tebe a MiroviBA pripadám, že nie som na diskusnom fóre, ale na psychiatrii. ? ? ?
Reply on: Majo #125260:
ratam kasne, nie vyzbroje. a zeby zrovna jedna trat...... no....ruzinovska, trnavske myto, racianske myto, americke namestie, kolarko, hodzovo, zochova, nabrezie, dubravka.....cize vacsinu liniek som videl.....a 5 a 11- pokial coby len jedna T3 sa vypravuje..tak sa vypravuje..a presnejsie T3G/T3M.... a podla zvukov na trnavskom bola na 9 jedna T3M......
Reply on: Ike #125245:
Nie som imhd, ale odpoviem ti aj tak ? Ide hlavne o to, ze kto to bude robit? Lebo vytvorit tie CP je pomerne narocne (hlavne autobusove, ktore maju milion variant trasy a robit ich iMHD format je vlastne v sucasnom stave uplna blbost) a aj ked by sa nasiel niekto to by to spravil (napriklad by som sa na to podujal aj ja), tak pride k tomu, ze "naco to robit ked uz za chvilu bude BID a aj tak to bude treba spravit nanovo".. no a BID "bude za chvilu" uz dost dlho..
Reply on: fanatikmhd #125255:
Tak z jednej cesty autom okolo 2 električkových tratí robiť závery o tom, aké vozidlá sa vypravujú, je prinajmenšom smiešne. Na linky 5 a 11 sa T3 vypravuje len minimum. Pokiaľ by som za T3 považoval aj T3P (ktorá je však omnoho komfortnejšia), ta je to možno polovica. Ale pokiaľ rátam len klasické odporáky, tak to ani polovica určite nebude.
Reply on: Majo #125254:

JJ, však jasné, len sa mi nechce zase všetko prezerať každú chvílu, OK. BUdem sa snažiť byť obozretnejší.
Reply on: MiroBA #125253:
A čím by si potom nahradil tie K2 v premávke? Len tak by si povedzme na linke 3 zvýšil kapacitu, aj keď to nie je potrebné?
Reply on: Majo #125256:
hmm...moct mohlo..ale pre zopakovanie a pre tych, co tu neboli 😛

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.