Neoplan: fotky spred vozovne aj dotycneho vraku najdes tuna: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2002/35/
(inac keby si cital, bolo to spominnae uz v mojom prispevku #12041 :-))
(inac keby si cital, bolo to spominnae uz v mojom prispevku #12041 :-))

Zateka tam, jeden koniec usti do nejakeho domu, druhy na zidovsky cintorin (a elektricky musia jazdit cez obluky polomeru 10 cm), proste humus.
Kockac
Ad vsetko vsade: Ja osobne si myslim, ze taky system je na nic. Omnoho lepsie by bolo mat hoci aj 3 prestupy, ale v prvom rade s vynikajucou nadvaznostou - a to mi v BA chyba. Netvrdim, ze Praha je na tom lepsie, ale za poslednych ca 18 mesiacov som tam bol dokopy cca 8 dni, jazdil o kus castejsie ako v BA a prepoj mi usiel pred nosom raz - v BA sa mi to stava denne. Navyse si aj tak radsej prestupim na metro, nez by som mal cestovat busom krizom cez celu Prahu.
J #12513: Ad Tvoja sestra: Hm, myslim, ze trosku zvelicujes - technicky stav vozidla vo vacsej ci mensej miere zaujima kazdeho. Alebo je jej fakt jedno, ze pocas jazdy sa vozu utrhne vlek, ze dvere sa otvaraju len na jednom kridle a aj to je jednorazova operacia (vypadne a uz sa samozrejme nezavrie), ze cez strechu na nu kvapka dazd zmiesany s hrdzou etc.? (Trosku nadsazky nezaskodi, ze ano.:-D) A pritom rovnake vozy ako nase serble jazdia napriklad aj v tej "hnusnej" Prahe a (mimo toho, ze v nich musim chodit zhrbeny ako Quasimodo, lebo strop je vo vyske nosa, ale to je aj u nas) su to slusne busy.
Uf, ale som si vylial dusu :)))