Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ik #125068:
Ja som to myslel ironicky s tými DD... Tak nakoniec vidíš, že prebiehanie na Molecke nie je o nič horšie ako inde v meste - napr. Vazovova, tam je to ešte rušnejšie a bez semaforov!
Reply on: Mike #125075:
len sranda je, že kolo predtým (tuším prvú popoludnú jazdu) vraj išiel ešte NP man/ZV 😉
96 má 7 poradí? som myslel, že iba 5. veď keby to nechali ako bolo kedysi, že NP 88+96 (8+9?), tak by tie SU (podľa tvojho príspevku 14 ks) úplne stačili a vyšlo by aj na ZV. lenže prečo tie "nebezpečné" busy pchajú aj na DD?
Reply on: Mike #125080:
videl som tam len MANy, pochybujem ze by si Albus zapratal vozovnu tou kopou srotu ?
Reply on: TeBeCe #125077:
A preco mesto nepostupuje standardne sudnou cstou a exekuciou? Alebo vzajomnym zapocitanim platby za ZV pre DPB?
Reply on: TeBeCe #125079:
a nepresťahoval sa celý ansambl na Kopčiansku? .. či tam iba parkujú ZV MANy?
Reply on: Mike #125078:
trebalo by ist nazriet do Blackwoodu ?
Reply on: TeBeCe #125076:
Tam sa spomína záložné právo na 139 HB a 142 HB..oni nie su ešte fyzicky zlikvidované? ?
Reply on: kecho #125074:
ale to vyšlo nariadenie platné až dakedy dnešnému dňu +- cca...Je tam povinnosť dať SU15 na všetky 88 (8), 6 zo 7 96 a zvyšok dorovnať NP výpravu na DD (to je cca 16 až 19 vozov, čo by sa s maximálnym úsilím všetkých zložiek dalo vypraviť...avšak vždy je to iné keď nejaký spoj vypadne počas špičky...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6749

to je ale zhoda okolností, že 4 linky majú jednu z konečných na DD ? a 2 v Petržalke +1 cez ňu prechádza...
ale naozaj ma potešil včerajší "garantovaný" NP 1638 popoludní na L88/8 ? žeby Solarisy museli robiť záložáky a výpravu na DD...? ?
Reply on: luky133 #125047:
ak si dobre pamätám, tak pri zavedení Wolf argumentovali tým, že je do Wolf, lebo nedostali Hainburg... čiže logicky, keď bude Hainburg, nebude Wolf, aj keď...logika a dpb... ?

Re #125052 toldo: podľa mňa by s tým bol problém, lebo v špičke ide z Apolla aj z Prístavného dosť áut, takže 1/ ak by odbočeniachtiví z Apolla vpravo mali prednosť (ako to bolo tuším pri pôvodnej malovke), mohla by vzniknúť na Prístavnom moste pri zjazde kolóna, 2/ ak by to bolo naopak, vznikne kolóna na Apolle... proste si asi príliš nevyberieš a najlogickejšie by fakt asi bolo zabrať jeden pruh z opačného smeru a urobiť na ňom odbočku doprava na Bosákovu...

Re #125061 Ik: situácia sa riešila najprv kúpou Tbusov s dieslom, následne urobením okruhu (keďže DPB na prvý raz nedokáže nič spraviť poriadne), to je OK, a vraj sa má prepojiť trať so zvyškom mesta (aj o prepojení Pe na električky sahovorí 😉 ) ale načo bonusy typu "priama linka všade, kam chceme, len nech to je do 15 minút a nemusíme ísť elinou a nedajbože prestúpiť...?
"Trolejbusy nazvyš nemáme" ? ? to vyzerá, ako keby DPB nevedel od radosti, čo robiť s toľkými autobusmi, len Tbusov je málo... poviem Ti príklad - L68 či 95 ráno je narvatá, ale nikoho nenapadne pridať tab bus/skrátiť interval aspoň na pôvodný z 09/05... prečo? lebo asi "nésú voze" ale ajhľa, zrazu sa ich nájde dosť na linku typu "odvšadiaľ všade" - toto mi vadí... "Tedomy ... boli kupované pre DD" skutočne? že som to nikde nevidel oficálne povedané... jediné, čo bolo oficálne "kupované pre DD" boli dieslové Tbusy... že potom namiesto zvyšku nakúpil zahradkár mimoriadnepotrebné Sory, to si vybavte s ním

Re #125062 Ik: "v rannej špičke ... vozy sú dosť plné" to snáď nemyslíš vážne, a petržalské busy sú podľa teba v špičke poloprázdne? ?

Re #125066 21Tr: súhlas, je to proste čierna diera mč BA-KV, kde je najhoršia doprava z celej BA ?

Re #125071 MatejBA: a čo to, že "zrazu" sa dokázala zmeniť vozovňa na DD busoch z 3xxx na 1xxx?
Reply on: MatejBA #125071:
plynove abusy, ktore su ekologickejsie *
Reply on: 21Tr #125057:
1.) Chod na 1 den na L133/33/32 o 6.00 7.00 8.00 13.00 14.00 15.00 a 16.00 a potom pindaj

2.) Ono je mozne ze jazdia aj autobusy ale kedze nas obsluhuje Trnavka tak mame plynovove abusy (a Sci-Fi o vybuchu na Prazskej sa zmeni Svi-Fi o vybuchu na Molecovej ? )
Reply on: Emo #125053:
Ono ked tedom stoji na cervenej po chvili sa /ho vodic prepne do "usporneho rezimu" [neutral] (nejsom expert no ? ) ale potom ked sa opat zaradi 1 tak to vozom najprv sklbne a az potom ide normalne
Prestup na Molecovej bude obmedzený na jeden prechod. Avšak stratí sa tým to čo doteraz bolo možné a to je to, že medzi trolejbusy strčiť linku 32 alebo 133 pre odľahčenie nakoľko 33 bude mať nástupište a aj výstupište na Molecovej a 32 a 133 ich bude mať na Ladislava Sáru. Medzi prechodom z električkovej zástavky a Molecovou sa plánuje už čoskoro primontovať display odpočítavajúci sekundy do odchodu trolejbusu (aby vedeli ľudia či sa im oplatí bežať cez cestu keď tam bude svietiť, že 3s napr. 😃 ). A celá križovatka Molecová sa vyrieši niekedy v roku 2010 alebo 2011 nakoľko sa tam bude pravdepodobne stavať mimoúrovňová križovatka na prepojenie so Starými Gruntami. Ale ešte predtým ako to už býva na tejto križovatke sa bude minimálne raz prestavovať kvôli "Akvárku".
Reply on: 21Tr #125066:
Tak to by som netvrdil. Ja osobne cestujem z Petržalky každé ráno, obed, večer, noc...a teda niekedy to je naozaj "sranda". Keďže cestujeme v podstatne starších vozoch ako je tomu napr. na DD.
Reply on: Ik #125062:
po novom sa da prestupovat aj na Segnerovej... ale viem, že to ideálne nie je
Reply on: Ik #125065:
Neriešim už...vidím, že na Dlhých dieloch to je najhoršie v celom meste asi.
Reply on: 21Tr #125064:
Myslím, že nemôžeš porovnávať Kapucínsku a DD. Tam si neviem predstaviť, aby sa prestup vyriešil iným spôsobom a tam nemusím prechádzať cez 3 svetelné križovatky resp. ani cez jednu cestu.
A prečo by si mal prestupovať na zastávke "Pri Vinohradoch", prestup môžeš bezproblémovo vykonať na zastávke Detvianska.
Na Šafku neprechádzaš cez rušnú cestu ako je tomu na Molecovej. K tomu ešte aj s tým rozdielom, že z tých 140 ľudí 50% ide pešibusom do centra mesta. A pokiaľ by sa im tento spôsob prestupu nepáčil, z Petržalky majú veľa možností ako ísť inakadiaľ.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.