Reply on: Ik #125062:
A prestup napr. na Kapucínskej na autobusy je ideálny myslíš? Alebo ráno na Šafku z 95 na električku, keď cez 140 ľudí vystúpi z narvanej 95, na ledva 2m široký chodník pred stenu budovy a potom sa predierať cez ostatných keď ešte aspoň skúšam dobehnúť električku? Tam to je podľa teba prechádzka rúžovým sadom? Alebo prestup z električky "Pri vinohradoch" na autobus kde musíš prebiehať cez Púchovskú. Robíte tu priveľkých martýrov z obyvateľov DD. Električka im tam chodí celý deň tak často, že si nemajú na čo sťažovať! Behom 12minút čo som tam postál došlo 6 spojov električiek, čo je interval 2minúty, tak na čo si tam sťažujú nechápem do kelu!
Ik
Teraz sa situácia vyriešila a ľudia môžu cestavať kultúrne. Skús mi povedať ako by podľa teba mohli tú situáciu, ktorá bola cca pred rokom zlepšíť? Posilniť 33-ku nemôžeš ... v tejto situácii nemáme ako. Trolejbusy nazvyš nemáme.
32-ka sa posilnila, ale stále boli tie vozy preplnené. Tak sa tam pridala ďalšie linka. Samozrejme 32-ka mohla premávať v rannej a poobednej špici každých 6min, ale na čo?! Keď obyvatelia chceli 133-ku. Tak tie výkony nech sú radšej na 133-ke.
A čo sa týka toho, že sú tam nasadené Tedomy. Netreba zabúdať, že Tedomy majú motory do kopcovitého terénu. Oni boli kupované pre DD. Tak prečo by mali teraz jazdiť na nejakej 20-ne po rovine.