Reply on: Ámos #124495:
Záhradníka určite poznáme všetcia aký to je "američan" (sebavedomý a tupý zároveň, alebo prostý primitívny šlovek oplývajúci neochvejiteľnou sebadôverou). Ten tresne kdekoľvek a čokoľvek, hodil by sa do Vyhúlených alebo Big Brother ? Ako jednu z alternatív počítam aj to ako som už písal, že zrazu na nás Gardener vytasí finančnú krízu ako odôvodnenie prečo DPB kladie veľký dôraz aj na cenu... Samozrejme požiadavky na CNG budú zázračne absentovať, čo sa tiež zdôvodní "sme v situácii kedy si nemôžeme vyberať". Takže tuším riadny po*eb.
boxcar
Kĺbové autobusy v premávke v Bratislave vo februári 2009:
1 ks Ikarus 283, v prevádzke 18 rokov (jedna GO v roku 1999)
49 ks Karosa B741 v prevádzke 18 rokov (všetky s GO/modernizáciou-6ks)
49 ks Karosa B741 v prevádzke 17 rokov (všetky s GO/modernizáciou-7ks)
17 ks Tambus 260/272 v prevádzke 16 rokov (3 vozidlá s GO)
4 ks Tambus 260/272 v prevádzke 15 rokov (bez GO)
7 ks Tambus 260/272 v prevádzke 14 rokov (bez GO)
12 ks Ikarus 435 v prevádzke 14 rokov (bez GO)
10 ks Ikarus 435 v prevádzke 13 rokov (bez GO)
9 ks Ikarus 435 v prevádzke 12 rokov (bez GO)
65 ks Ikarus 435 v prevádzke 11 rokov (bez GO)
2 ks Karosa B941 v prevádzke 10 rokov
2 ks Karosa B941 v prevádzke 9 rokov
2 ks Karosa B941 v prevádzke 8 rokov
3 ks Karosa B961 v prevádzke 7 rokov
3 ks Karosa B961 v prevádzke 6 rokov
1 ks Karosa B961 v prevádzke 5 rokov
1 ks MB Capacity v prevádzke 4 roky
Celkom kĺbových vozidiel: 237
Z toho nízkopodlažných vozidiel: 1
Priemerný vek: 14,3 rokov
To nie je normálny stav, to už je pomaly zúfalý. Však ono to ale ešte nejaký deň vydrží jazdiť...