Ako inak ale dáš dole ľad z chodníka, keď nie soľou? Nemôžeš všetko sekať... Tou otázkou nechcem naznačiť, že nie je iný spôsob, len sa pýtam. Ak je, tak mi povedz.
A kolko myslíš, že vydržia tie IK435ky?
Ved najstaršie majú dobrých 12rokov. Hej, síce pravda, že sa zatial žiaden nerosypal na ceste ale podľa mna je to otázka času. Na večné veky nevydržia.
A Karosy tak isto, tiež síce niektoré sú čerstvo po modernizácii ale kydy začali tie modernizácie?r2002 Tak tie úplné prvé tiež nie sú už bohvie čo. Všetci tu vieme že úplne nové busy to nie sú. Ono aj ked je bus po modernizácií, aj novonatretý dôležitý je skelet ked sa zlomí únavou materiálu nepomôže nič. Takto dopadol napr. TAMbus 1408. Síce pozerám, že ten práve GO ani nemal. Ale aj tak..kde je záruka že tie niektoré 18ročné rámy vydržia?
V našom meste je všetko možné.
Ver tomu že J&T sú pomály aj toho schopní...prachov majú, že sa o tom nikomu z nás tuna ani nesníva...
Tak hej, Mercedes sa nechal v tomto proste tiež oklamať - nečudujem sa , že podal námietku.
Inak tak ma napadlo ked budú v Prahe SORY, tak nadbytočné Karosy sa možu ponúknuť rovno nášmu dopravnému podniku ten si ich dá s radosťou do Zlinneru "vylepšiť" a unás budú slúžiť ešte ajaáj.
Myslím, že by sa veľa nezmenilo, pretože tažko sa nájde niekdo kto by vydržal vzdorovať obludným finančným skupinám.
Tu sa urobila chyba po 89tom -že štát sa všetkého zbavil a za 5,50 všetko rozpredal najrôznejším kumpánom.
Asi preto lebo DPB chce kupovať aj CNG autobusy takže určité to nezverí výrobcovy čo s tým má takú skúsenosť ako Solaris (toho výrobcu myslím Sor)... DPB by bol priampodivný ak by znova nechcel deklarovať aj CNG autobusy keď ich bude kopvať... Takže je isté, že podmienky budú priinajmenšom rovnaké.
Teraz so všetkou vážnostou, Ja aj beriem späť čo som sa predtým tu handrkoval, lebo to nevedie aj tak ničomu...
Ja budem rád ked vôbec mi nejaký autobus príde ráno -či nový alebo starý, len aby som sa dostal do práce aj s tromi prestupmi.
Ver mi , toto je jedno veľké divadlo od začiatku. Tento tender je akože len preto aby sa nepovedalo, že to priamo vyhral SOR.
A ludia im to zhĺtnu aj s navijakom.
Branisalv Záhradník nemá čo v DPB hľadať pretože on s dopravou nemá spoločné nič. J&T pchá ten nos už všade, sú ako vši Takže zbytočne sa nad tým zamýšľať a rozčuľovať
čo to tu trepeš za sprostosti Ik435 sú už fakt po životnosti, ale DPB si isto nemôže dovoliť vyradiť naraz vyše 100 autobusov tak sa uvedom Okrem toho sú to dobré busy, vydržia ešte dačo a na plynové karosy tu nenadávaj, 17 ich je ako nových(3 či 4 kusy obnovené v tomto roku) takže vydržia dobrých 7 rokov.Pred viac ako 2 a 1/2 rokmi bolo obnovených tiež 17 budov tohoto typu, takže niet sa načo sťažovať No a čo keď v Čěchách sa zbavujú Karos B741?! My nie sme češi, nemusíme sa po nich opičiť V tom tendri sú špinavosti tak či tak t.j. je úpne jedno či by vyhral Mercedes alebo Irisbus Nakoniec dobre že sa zrušil ten tender, pretože zas išli kupovať to lacnejšie samozrejme, ako inak ? ? Mercedesy sú určite krajšie a lepšie.
No a čo sem stále šetci pletú tie posraté SORy 18? Tie jazdia akurát tak v Nitre...
Kde pořád bereš tu jistotu, že v novém tendru budou ty samé podmínky? Pokud se tento tendr zruší a vypíše se nová soutěž, mohou být nové podmínky zcela jiné. Proč se pořád oháníte tou referencí na 100 kusů CNG? Tato soutěž je zrušená a nemá smysl se jakkoliv dohadovat, dokud nebude vypsaná soutěž nová.
než začneš kritizovat a někoho obviňovat, přečiti si raději proč byl tendr zrušený - ačkoliv nejsem rozený SLovák, slovenštině stále ještě rozumím a vidím tam napsané - "na námitku společnosti Mercedes Benz". To jako že J&T podplatila Mercedes, aby se odvolal?
Najlepšie by bolo mať komplete bez politickej príslušnosti vedenie lebo ani podľa mňa nie je dobré vykonávať viac funkcií...
Re #124462 MiroBA: Ja nechápem prečo sa oháňate prehou... Kde ste čítali, že do Prahy ide minimálne 100 kusov CNG busov? A Praha sú minimálne traja dopravcovia? ?
Ike