inak Dží en Tí má bližšie k SDKÚ alebo k Direction?... lebo mám pocit, že tí dvaja páni podnikatelia sú zadobre s obomi rovnako
Ik435 sú už fakt po životnosti, ale DPB si isto nemôže dovoliť vyradiť naraz vyše 100 autobusov
tak sa uvedom
Okrem toho sú to dobré busy, vydržia ešte dačo a na plynové karosy tu nenadávaj, 17 ich je ako nových(3 či 4 kusy obnovené v tomto roku) takže vydržia dobrých 7 rokov.Pred viac ako 2 a 1/2 rokmi bolo obnovených tiež 17 budov tohoto typu, takže niet sa načo sťažovať
No a čo keď v Čěchách sa zbavujú Karos B741?! My nie sme češi, nemusíme sa po nich opičiť
V tom tendri sú špinavosti tak či tak t.j. je úpne jedno či by vyhral Mercedes alebo Irisbus
Nakoniec dobre že sa zrušil ten tender, pretože zas išli kupovať to lacnejšie samozrejme, ako inak ? ? Mercedesy sú určite krajšie a lepšie.
Už aj podklad na LBC majú
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=36497&idt=u&idg=3553&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
MiroBA
Hlavná vec koľko sa to pripravovalo -nechidúdoprdele! Celé vedenie Mesta i DPB.
Tak ma zajíma, čo tu bude vlastne o rok jazdiť.
Tie šunty IK 4xx dlho nevydrži už teraz sú po žitnosti a naše plynáky 7xx -my ich opravujeme, v ČR ich každý dáva preč...ach jáj. Možeme sa tešit na tie riedke intervaly, lebo týchto vrakov bude čoraz menej schopných premávky.
Už teraz je na dodávku neskoro.
A za tým všetkým nabetón stoja tí smradi J&T. Bolo mi jasné že sú pažraví ale až takí pažraví, že im nestačí zákazka SOR v Prahe ale dokonca aj BA, že chcú nasilu zhrabnúť...
Určite sa čaká na to než sa dodá tých 200ks SORov do Prahy a potom nebude pre nich problém vyhrať tender.
Zase mám sto chutí zdrhnúť z tejto nenormálnej krajiny. ☠