Najlepšie by bolo mať komplete bez politickej príslušnosti vedenie lebo ani podľa mňa nie je dobré vykonávať viac funkcií...
Re #124462 MiroBA: Ja nechápem prečo sa oháňate prehou... Kde ste čítali, že do Prahy ide minimálne 100 kusov CNG busov? A Praha sú minimálne traja dopravcovia? ?
Že nákup nový autobusov sa odkladá ...to ma teda už ozaj dopálilo!!! ☠
Hlavná vec koľko sa to pripravovalo -nechidúdoprdele! Celé vedenie Mesta i DPB.
Tak ma zajíma, čo tu bude vlastne o rok jazdiť.
Tie šunty IK 4xx dlho nevydrži už teraz sú po žitnosti a naše plynáky 7xx -my ich opravujeme, v ČR ich každý dáva preč...ach jáj. Možeme sa tešit na tie riedke intervaly, lebo týchto vrakov bude čoraz menej schopných premávky.
Už teraz je na dodávku neskoro.
A za tým všetkým nabetón stoja tí smradi J&T. Bolo mi jasné že sú pažraví ale až takí pažraví, že im nestačí zákazka SOR v Prahe ale dokonca aj BA, že chcú nasilu zhrabnúť...
Určite sa čaká na to než sa dodá tých 200ks SORov do Prahy a potom nebude pre nich problém vyhrať tender.
Zase mám sto chutí zdrhnúť z tejto nenormálnej krajiny. ☠
dnes som sa dostal ku navrhom na kupu novych velkokapacitnych elektriciek pre bratislavu. najlacnejsie a zaroven najrealnejsie z hladiska poziadaviek objednavatela vysli tieto dve: http://www.kos.cz/tram-vario-lf3.php?lang=EN a NGT8. neviete kto vyraba tie NGT8 ???
To je naivné si myslieť, že len v SR. Všade, kde jazdia plné autobusy dochádza k takým stavom. Stačí kuknúť len do Viedne, na koľkýkrát sa podarí zavrieť dvere, fotobunka nepustí...
Ale to boli prvé BUSE v Bratislave. Myslím Dlhodielské TAM-BUSy nie kĺbaky... Oni ich dostali ako sponzorskž dar a slúžia doteraz aj keď s asi 10% pokazeným povrchom... Napr. je už vyblednutý a ak je tam nejaký nápis sú vypadnuté niektoré body...
To nemusí byť hneď pokasené BUSE, to môže byť slabé napätie v transparente, občas sa to stáva, napr. najviac v 15TrM vo vlečke, kde "nevládze" preklápať druhý bočný transparent a ani zadný... #124453 -//-: V Tambusoch tiepôvpdné čo sa zasekli neboli BUSE: cit z ktalógu: "Pre lepšiu informovanosť cestujúcich osadili do čiel a bočníc niektorých vozidiel #1401 - 1406, 2401 a 4401 - 4403) optický informačný systém izraelskej firmy Peled z Tel Avivu. "
chemie vela skodi .. a je zaujimave, ze v prahe a ani vo viedni az take problemy s ludmi s polamanymi kostami nemaju to neni len o soli, drti ale aj o udrzbe ..
absolutny zakaz soli ma svoje opodstatnenie .. a aj pri tych minusovych teplotach a predchadzajucej clapkanici s tou drtou nemas problem ..
Podľa pravidiel je starý známy argument, že na schodoch resp. pri dverách sa nemá čo stáť takže ak je už autobus tak plný, že musíš stáť na schodoch, alebo v žltom priestore dverí nemal by si už nastúpiť... Samozrejme v SR to nikto nedodržuje... ?
mam taky pocit, ze aj dusicnan amonny by si so snehom lahko poradil a zaroven by pohnojil zelen.
A zakaz pouzivania akejkolvek soli je fajn do doby ked pride nemrznuci dazd ci denne plusove teploty sa po snezeni zmenia v noci na minusove a nemocnice budes mat plne ludi s polamanymi bedrovymi klbmi.
To akym sposobom sa v Bratislave cistia chodniky sa nelubi ani mne, ale absolutny zakaz pouzivania soli, tiez nie je riesenie.
Riesenie na dobru zimnu udrzbu chodnikov je takato masinka: http://www.simed.cz/doc/silnicni-zametac-126.jpg
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133