Reply on: d3k0 #124191:
Veľmi zaujímavé, človek sa dozvie aj pracovné názvy jednotlivých vetiev križovatky. ? Ale aj tak tam vidím určité nezrovnalosti, a to:
- zastávka Ševčenkova pre L50 (asi má byť 43)
- v súvislosti s výstavbou estakády A - 5. stavba (estakáda Dvory) ti tam niekde chýba medziobdobie v ktorom po nej premáva len linka 43 (ostatné z Petržalky stále jazdili cez zast. Záporožská)
- síce to nie je už obsahom doterajšej diskusie, ale L116 premávala cez zast. Záporožská ešte v čase, keď už ostatné linky (27, 43, 53, 54, 117) premávali po estakáde Dvory
A ak máš také dobré informácie, zaujímalo by ma, kedy bola zriadená zastávka Ševčenkova smerom do Petržalky a kedy na nej začala zastavovať L116. Ak dobre pamätám, má to súvis s rekonštrukciou Kopčianskej pri výstavbe novej ŽST a v tom čase boli zároveň definitívne zrušené zachádzky k Závodu Matador. ?
kecho
btw. na bratislava.sk bol nejaký obrázok v súvislosti s reko mosta a tam boli nakreslené 2 električkové trasy po Štúrovej. takže sa asi nebude točiť cez Jesenského, ale pôjde na HlSt.
Re #124114 luky133: lebo Branka by voliči ukameňovali ?
Re #124123 luky133: veď počkaj, keď si jeho nástupca vytiahne 408x ?
Re #124170 luky133: "zatiaľ z konštrukčných riešení "
Re #124173 luky133: pán mág(or) Z. hovoril aj to, že trasa L96 sa bude meniť len v meste... a kuk ho - zrazu sa zmenila aj Pe ?