bankove poplatky neplatim lebo su nulove, karty som mal obe zadarmo a kazdy mesiac mi pribudne na ucet cca 5 eur zato, ze mam u nich prachy. chces sa otom dalej bavit?
Re #124220 Mike: Musím vyvrátiť dezinformácie ako odborník na túto tému. ? 1. kolóna nie je juh, ale východ. Juh sú trolejbusy a bývalá 4. kolóna (tá tiež sídlila svojho času na Trnávke a mala výpravňu vedľa trolejbusovej).
Niektoré ulice ešte čiastočne existujú a už nestihli byť premenované, napr. Ždanovova severne od nadjazdu Rusovská alebo Mičurinova severne i južne od Bosákovej. Ešte pred rokom bolo možné vidieť vedľa zastávky Znievska informačnú tabuľu, že tým smerom je ulica Buďonného č. ...
Kossuthova = Panónska
Kalininova = Kutlíkova
Mičurinova = Jiráskova
Rokosovského = Smolenická
Sokolovského = Švabinského
Vorošilovova = Bosákova
Makarenkova = Einsteinova (vtedy existovala len v úseku od Mosta SNP po Viedenskú cestu, dnes je pozostatok z nej v areáli Incheby)
mne sa osobne páči vec, o ktorú som sa snažil už dlho - vypísané aj možnosti prestupu na nasledujúcej zastávke dokonca aj s časom odchodu Tomuto už hovorím informačný systém
aký emtrest? kartu ti menia v banke každé tri roky, platíš za ňu poplatky a TO TI NEVADÍ??? v DPB si ju zaplatíš raz, v banke každý mesiac (a koľko!). Karta má obmedzenú životnosť (ako všetky veci na zemi), preto sa nastavuje platnosť karty, ktorá je neskôr nepoužiteľná a je potrebné ju vymeniť. Čo je na tom sakra nepochopiteľné, keď to každému tak sakra vadí?
Myslim si, ze by sme dnes mali podakovat za pracu aj vsetkym dispecerom, ktori robili vsetko preto, aby sa nehody MHD rychlo odstranili, v maximalnej moznej miere bolo vsetko hradene (aj ked pi tych upchatych cestach to nemalo
zmysel a taktiez za informovanie cestujucich na zastavkach)
Mimoriadna pochvala vsak patri pani dispecerke spod Noveho mosta zato, ze namiesto toho, ze ma sediet v tej budke v teple 2 hodiny chodila na rozne nastupistia pod mostom a nformovala cestujucich vzdy o aktualnej situacii, najma o premavke, resp. nepremake elektriciek.
Po stopách linky 43 (pamätníci budú vedieť lepšie) ?
Najvýchodnejšie vedenú trasu mala linka 43 začiatkom 80. rokov, po výstavbe sídliska v oblasti Zrkadlového hája. Vtedy ešte premávala od Šafárikovho námestia na Janíkov dvor. Pokúsil som sa urobiť rekonštrukciu tejto trasy pomocou fotiek z norc.sk. http://pokec.azet.sk/klasIK280?i9=78c327d9a865&show=fotoalbumy Začiatkom 80. rokov všetky linky premávali po moste SNP, teda aj linka 43, ktorá predtým išla po moste ČA. Z mosta SNP odbočila na Krasovského v mieste, kde teraz stojí Aupark (1). Trasa ďalej viedla JZ po ulici Koševého (2) a potom akoby naspäť na most, SZ smerom po ul. Trate mládeže. Pokračovala JZ po dnes už neexistujúcom úseku Zadunajskej pod nájazdom na Nový most a ďalej po jedinom existujúcom úseku pôvodnej Zadunajskej, kde dnes stojí súkromné gymnázium. (3) Niekde v mieste podchodu bola križovatka s Engelsovou ulicou, ktorá sa ďalej spájala s Makarenkovou. Toto vyústenie tiež ešte existuje v areáli Incheby. Na druhom konci Engelsovej ulice bolo železničné priecestie, pričom metrov tejto ulice tu bolo ešte pred výstavbou Digital parku. Cez toto priecestie premávali linky 27 a 47. Linka 43 pokračovala po Zadunajskej po dnešnú Záporožskú a odtiaľ po Zväzáckej južným smerom na na križovatku s Rusovskou cestou, ktorá sa nachádzala neďaleko stanice (4) a za železničným priecestím (nadjazd Rusovská neexistoval) ďalej na juhovýchod po dnešnú Fedinovu ulicu a doľava smerom k Zrkadlovému háju (5). Pôvodná trasa zo 70. rokov (prerušovanou čiarou) pokračovala vedľa Chorvátskeho ramena (6) na Janíkov dvor. Na začiatku 80. rokov už viedla cez sídlisko po Togliattiho (Romanovej) ulici k ešte neexistujúcemu Technopolu (7). Mapa z tohto obdobia nie je úplná, ale dá sa predpokladať, že linky 43 a 101 pokračovali ďalej vedľa horárne po starej ceste medzi Draždiakmi (8), ktorá ešte pred výstavbou Sverdlovovej (Dolnozemskej) pokračovala súvisle cez Štrkopiesky (9) a mostík ponad Chorvátske rameno (10) cez pole vedľa dnešnej vozovne (11). Výstavbou Sverdlovovej stratila pôvodná cesta význam, keďže bola na niektorých miestach rozdelená alebo zasypaná. Linka 43 po odbočení (12) pokračovala (13) na Janíkov dvor (14), linka 101, v tom období najdlhšia linka (DNV – Čunovo) išla rovno. Neskôr bola linka 43 presmerovaná cez novovznikajúce sídlisko Lúky a linka 101 skrátená po most SNP.
Emo