Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #124143:
Pardon, nie Prilozte kartu, ale Zakupit pre spolucestujuceho (ak na EMTeste). Tak jasne to tam dali az je to neskutocne.
Super ze ten projekt obsahuje presnu specifikaciu ze pre zakupenie CL pre spolucestujuceho sa ma stlacit tlacidlo "Prilozte kartu" a tiez ze BCK moze fungovat napr. ako elektronicka vstupenka v Ticketportal. Pricom prave tam funguje na technologii od EMTrestu.
Zaujala ma jednu vec. Podla TIS BID sa v MHD hovori o vyuziti elektronickych oznacovacov, zatial co u SL a ZSSK o"v mechanickom zariadení/označovači". Ak maju mat Regio a City vozy odlisne oznacovace tak ako moze fungovat jednotna tarifa???
Reply on: VLK #124139:
Kosice a ciastocne BB sa vsak stali ukazkami tej neschopnej casti EMTrestu, zatial co su spolocnosti, ktore nic take nemaju. A som skor za ich vyuzivanie. Nehovoriac o fakte ze BA urcite nepotrebuje menit tarifno-informacny system.
Reply on: TeBeCe #124133:
poobede uz "len" 3 Solarisy , ten na L133 1205 - najvacsia hovadina aku len mohli vymysliet - odchod z NM 16:46 smer :DD - islo cca 25 ludi v nom . 1104 ma zrejme defekt (dnes nejazdi ,ale vcera to tak vyzeralo)
Reply on: 810zssk #124137:
neschvaľujem ten dokument, ale tiež EMtest dokáže fungovať. Skús si vycestovať do Pardubíc či Trenčína... ? (nie všetko je len biele alebo čierne)
Reply on: Valec #124132:

V Praze nebyla jediná tramvaj, která by byla stará 40 let. Možná se pár kusů k tomu stáří blížilo, ale žádná ho nepřekonala.

V roce 2001 bylo ve stavu DP 300 tramvají T3, 290 T3SUCS, 150 T6A5, 100 T3M a 47 KT8D5.

Modernizací na typ T3R.P resp. T3R.PV prošly v letech 2001-2008 vesměs všechny tramvaje T3.

V současné době se hlavně přestavují vozy T3SUCS na typ T3R.PLF (wana) - ke konci roku 2009 29 kusů a typ KT8D5 na typ KT8D5.RN2P - ke konci roku 2009 ca. 30 kusů.

Příští měsíc mají dorazit poslední tři kusy tramvají Škoda 14T z 60kusové zakázky a pak se začnou nakupovat vozy Škoda 15T - každoročně přibližně 30 kusů až do koncového stavu v roce 2017 250 kusů.
No tak dnesny clanok ma uplne dostal. O BID som pocul vselico ale toto je otrasne. Tak sa tesme na EMTest, pravidelne vypadky tarifneho systemu, sprostosti na tabuliach a zbytocne minutie nasich penazi. Rozmyslam ze si ten "skvely" material prezriem, ale normalne sa ho trochu bojim.

Mimochodom, na Trnavskom myte pribudol nejaky robustny automat, zatial evidentne mimo prevadzky.. nevidel som ho detailne (zbadal som ho len na moment z busu) preto je to mozno hovadina, ale osobne mi pripominal EMTresty dobijajuce PCL a kredit v KE... zeby slubovane automaty? Alebo je to nieco uuuplne ine?
Reply on: TeBeCe #124133:
Nech potom aj na 37 dajú Solaris, tam by sa určite uživil viac ako na predvolebnej 133. Alebo na 91 a 191 by to nebol zlý ťah.
Reply on: TeBeCe #124133:
A prečo niesú tam kde majú byť?
Reply on: oppress #124110:
Klud hav hav.
Reply on: oppress #124110:
okrem troch solarisov na L32 (z toho jeden ako skolsky spoj popoludni) je jeden aj na L133.
Reply on: oppress #124129:
Myslíš v tej Prahe, kde pred doslovne pár rokmi (2001 - 2007?) zrekonštruovali väčšinu vozov T3 (a to niektoré z nich mali aj 40 rokov)?
Kto vie viac nech ma doplní, nechce sa mi to hľadať presne.
Reply on: oppress #124109:
"Asi si niekto predstavuje, že tá električka bude chodiť rýchlosťou metra"...

A aký je rozdiel v rýchlosti metra a električky na danej trase, za predpokladu, že bude celá mimoúrovňová? Podľa mňa minimálny až nulový. T.j. električka je rovnako rýchla ako metro, resp. metro je rovnako rýchle ako električka.
Reply on: Valec #124128:
Lenže tiež neje možné donekonečná sa na linkách 1,2,4 a 12 (tam kde sa T6A5 neobjavujú vôbec) voziť v T3. Zas ak chcú všetky modernizovať, tak ďakujem pekne. V Prahe pochopili, že cesta je aj cez nákup nových vozidiel na úrovni doby.
Reply on: oppress #124126:
Netvrdím, že to bude presne tak. Možno (ak sa dovtedy stane Majo riaditeľom a zavedie to jeho supertajné LV električiek) bude dovtedy LV iné. Každopádne je asi zbytočné predpokladať nejaké enormné posilnenie kapacity (na ostatných radiálach, na Petržalskej budú prínosom aj tie 4 minúty). Takže potrebný počet vozidiel (bavili sme sa predsa o tom, a nie o trasovaní) som počítal na súčasný stav. A z toho mi vyjde, že navýšenie počtu vozidiel potrebné pre sprevádzkovanie petržalskej radiály je dostatočné.
Reply on: Valec #124122:
Ach, uf, joj... celá tá sieť električkových tratí v centre stojí za figu...Obidve trate prechádzajúce cez centrum sú tak blízko seba, že záber je minimálny. Videl som aj plán na trať od Šafka cez Pribinivou a po Košičkej napojenie na Ružinovskú radiálu. Tiež by nepadla zle trať od Račka po Karadžičovej a Dostojevského rad, tak by mohla jedna električka z Rače ísť po Obchodnej teda cez ulice Starého mesta a druhá by šla k ASMN a kúsok od Eurovey, okolo Šafka a po nábreží ďalej.
Reply on: Valec #124122:
Aha, čiže môžem čakať interval každej linky 12min v pracovný deň a 20min víkend...amen ☠
Reply on: luky133 #124114:
Áno vykonáva, to je po špičke "normálna" 32/4...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.