No tak pani v dnesnom Novom case mate odhad p. Weigla z roku 2000 na naklady inej dopravy na DD.
1. tbusy - 35mil. na trat + 9-10 NP tbusov (nespecifikoval aky - akurat, ze naklad na jeden je cca 13mil. - cize klbak pocitam)
2. eliny - trat 250-300mil. sk - o novych vozoch nehovoril.
Ak to spocitam, tak tbusy podla neho vychadzaju na 1/2 az 2/3 z elin (podla toho, ci 250 alebo 300).
1. tbusy - 35mil. na trat + 9-10 NP tbusov (nespecifikoval aky - akurat, ze naklad na jeden je cca 13mil. - cize klbak pocitam)
2. eliny - trat 250-300mil. sk - o novych vozoch nehovoril.
Ak to spocitam, tak tbusy podla neho vychadzaju na 1/2 az 2/3 z elin (podla toho, ci 250 alebo 300).
MIRO
Takýto postreh som mal včera , ked som na zastávke OD Lamač čakal od 17.15 hod. do 18.05 hod. na vytúženú 92-ku smerom do závodu VW Bratislava.Nikto z kompetentných DP Bratislava ani nereagoval. Nešli dva spoje , ktorých interval je 20 min. a posledný spoj meškal. Myslím si, že VW nie v malej miere prispieva na spoj 92 a vedenie DP to asi pozabudlo, keď dopustilo vzniku tejto situácie. týmto spojom chodia ľudia do zamestnania a je trochu zarážajúce, že z Lamača, coby kameňom sa dohodilo do VW a cesta tam trvá vyše hodiny. Tento postreh nie je prvý. Grafikon 92 je hrozný. To nehovorím o nasadenosti vozidiel. Chodia tam samé stré šunky, ktoré vôbec nekúria. Chcel by som aspôň touto cestou požiadať kompetentných DP o prehodnotenie situácie na tejto linke a reagovať na vzniknutú situáciu operatívnejšie,nie ako včera. Včerajšia situácia bola ako z filmu pre pamätnikov. Všetci tvrdia, že bude lepšie. No ja nemám taký pocit, aspoň nie v DP. Hlavná vec, že v jednom autobuse robia revíziu 3 revízori, a niekte za hodinu nejde žiaden spoj.