Dagmer:
Bohuzal, DPB ma ovela vaznejsie problemy aby sa zaoberal prave tym. S pohladu cestujuceho to posobi tak ze DPB kasle na to, ale v skutocnosti sa musia riesit vaznejsie problemy. Totiz casto sa stava ze niet co vypravit. V Prahe mali poveden. Z garazi pohotovo vytiahli 250 autobusov, ktore mali v zalohe. V Bratislave sa nam pokazia 3 autobusy naraz a uz je problem co vypravit. Dalsi dovod je, ja to nazyvam "profesionalna deformacia" ludi v DPB. Totiz uz roky sa setri kde sa da a ak navrhnete aj nieco co je naozaj rozumne (napr. to co ste pisali), tak ti ludia vam povedia 10 dovodov preco by to tak nemohlo byt a preco je to takto lepsie. Totiz miesto rieseni ako to spravit sa hladaju dovody preco by to nemohlo tak byt.
Bohuzal, DPB ma ovela vaznejsie problemy aby sa zaoberal prave tym. S pohladu cestujuceho to posobi tak ze DPB kasle na to, ale v skutocnosti sa musia riesit vaznejsie problemy. Totiz casto sa stava ze niet co vypravit. V Prahe mali poveden. Z garazi pohotovo vytiahli 250 autobusov, ktore mali v zalohe. V Bratislave sa nam pokazia 3 autobusy naraz a uz je problem co vypravit. Dalsi dovod je, ja to nazyvam "profesionalna deformacia" ludi v DPB. Totiz uz roky sa setri kde sa da a ak navrhnete aj nieco co je naozaj rozumne (napr. to co ste pisali), tak ti ludia vam povedia 10 dovodov preco by to tak nemohlo byt a preco je to takto lepsie. Totiz miesto rieseni ako to spravit sa hladaju dovody preco by to nemohlo tak byt.
XxX
PRAX: 3 cestujúci - jeden do Ovsišťa, druhý na Sav, tretí na Hroboňovu - ten prvý stlačí 83 (veď iným nemôže) a druhému je to jedno, tak stlačí 21,34,83, a tretí slači 34 a 83 Pri príchode prvého autobusu (v našom prípade 21) bus zastaví a vynuluje Transparent (ale iba seba, pretože je najmenej žiadaný) .
V inom prípade (dojde 34) zastaví bus a vynuluje aj seba aj 21ku! ten na Savku nastúpi, aj ten na Hroboňovu, po odchode ostane svietiť iba 83, pretože je najviac žiadaná a tak cestujúci do Ovsišťa nemusí opätovne stláčať tlačítko!
Je to blbosť... ja viem