elektricky a autobusy su rovnako nespolohalive, ale to aspon viem, ze elektricky nebudu meskat.
dnes som dosiel z nemecka a cakal na bus 50, co ma chodit kazdych 10 minut asi 20 minut a potom bol poriadne natrieskany a este sa vodic stazoval ze nevidi...
50 je bus, ktory je mozno rentabilny, ale cestovanie v nom je hrozne. preto z ruzinova radsej chodim 14.
50 VZDY meska, minule som isiel od zastavky pri jazere po mileticovu 10 MINUT (!!!) - bus stal v zpache, lebo som ako blbec zamenil 14 za 50. potom som na mileticovej vystupil a stihol druhu 14 a bol rad...
dnes som dosiel z nemecka a cakal na bus 50, co ma chodit kazdych 10 minut asi 20 minut a potom bol poriadne natrieskany a este sa vodic stazoval ze nevidi...
50 je bus, ktory je mozno rentabilny, ale cestovanie v nom je hrozne. preto z ruzinova radsej chodim 14.
50 VZDY meska, minule som isiel od zastavky pri jazere po mileticovu 10 MINUT (!!!) - bus stal v zpache, lebo som ako blbec zamenil 14 za 50. potom som na mileticovej vystupil a stihol druhu 14 a bol rad...
J
Čo sa Ďurkovského týka ja budem úplne spokojný keď sa nájdu peniaze na brúsku a podbíjačku a zlepší sa údržba tratí. A keď sa nájdu prachy na obmenu vozového parku trolíkov a busov (samozrejme nízkop.) A keď budú prachy na modernizácie K2, a T3, ale nie v počte dva kusy ročne ale takých desať. Aby sa dokončil Košická no aj s pruhom pre MHD + záchranári. A aby sa pripravil projekt eliny v Petržalke.
APROPO: Myslím si, že čo sa týka eliny v Petržalke mali by sme to začať volať nejako inak. Lebo keď dnes poviete Bratislavčanovi elina tak sa zháči ale keď poviete rýchlodráha (NIE rýchlodrážna električka) tak verte určite bude počúvať a potom sa dá vysvetľovať.
Turbo, vlastne všetci: Ako rýchlo dokáže ísť najhoršia elina, ktorá jazdí hore Karlovkou alebo cez Krčace. Dosť ma to zaujíma.