Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
neviete niekto ci uz 8142 je oficialne vyradena? lebo z fotiek by som povedal ze ano ale na imhd maju napisane ze nie je tak neviem
Reply on: Mike #123589:
Óóó, vyše minúty ? ? Takže vybudovaním CSS s cyklom trebárs 120 s sa vlastne doba čakania niekedy aj predĺži ? ?
Reply on: S499.1023 #123587:
aj autom sa tam niekedy tazko ide ale niekedy prejdes hned je to individualne
Reply on: S499.1023 #123587:
Sú niektoré kritické časy poobednej špičky, kedy napr. L80 z Matadorky stojí v tej križovatke vyše minúty... ?
Reply on: luky133 #123576:
Spadala by, lenže by si musel dokázať, že to bolo platené z mestského.
Reply on: 6222 #123585:
Páni, nepletiete si križovatky? Kopčianska - Údernícka? Tá ulica od Matadorky a tá ulica popred žst. Petržalka? Kedy je tam problém vyjsť?
Iveco Daily BA 217 UU dnes v Spišskej Novej Vsi.
Reply on: Emo #123580:
ja mam tiez problem z tadial vyjst a naozaj musim suhlasit s tym kruhovym objazdom, tam sa hodi skor kruhovy
Reply on: Emo #123580:
Kedy je tam problém vyliezť z vedľajšej? Ja tadiaľ chodievam dosť často, a žiadny problém som tam nezaregistroval. Ak je ten problém len nejaké 2-3 hodiny denne, tak sa tam budovať signalizáciu za 80 tisíc € (po bratislavsky rozumej za 150 tisíc €) rozhodne neoplatí. Čo ja viem, tak CSS by tam mala byť až v čase, keď sa areál závodu Matador prestavia na polyfunkčný komplex (čo v dnešnej dobe môže znamenať že aj nikdy).
Navyše je to obyčajný košový projekt a k realizácii sa to bude musieť prerobiť.
Reply on: Kakke #123466:
Ten pravý sa ozval. ?
Reply on: Kakke #123572:
A to Ťa prekvapuje? Veď semafóry v Bratislave nikto iný nestavia.
Reply on: MiroBA #123560:
"No kedže je toto fórum o doprave -dotknem sa hlavne dopravy. Už na ČR je možnosť vidieť že nielen dopravné prostriedky dovážajú ale aj majú export aspoň do krajín býv. východného bloku. -napr. Inekon DPO produkty Trolejbus trolino do pobaltských krajín (tuším aj Vilnius neviem teraz z voleja). Potom Škoda 16T do mesta Vratislav.
Skorej ešte lepší príklad je Poľsko ktoré autobusmi Solaris dobýva pomály celú EU -i také krajiny ako Švajčiarsko, či Nemecko - konkrétne Berlín. Síce je pravda, že tieto autobusy majú súčiastky zväčša vyrobené "západnými" firmami. No konečná finalizácia je v Poľsku. Zdroj lacnej pracovnej sily sme boli spočiatku, teraz už ani nie a je otázkou času kedy i tie automobilky od nás zutekájú do dalších novšie prijatých členov či na Ukrajnu a pod."

A ako to súvisí s EU? Myslíš, že keby Poľsko a ČR neboli v EU, že by tam nemohli predávať?
Reply on: kecho #123567:
"kristejezisis, oni to myslia vazne? to aky potentat tam vbyva, ze nedokaze vyliezt z vedlajsej?"

Tú križovatku poznám a vyliezanie z vedľajšej je tam fakt problém. Ale skôr si myslím, že by tam bol vhodnejší kruhový objazd než semafor.
Reply on: luky133 #123578:
sak jasne ale som zvedavy jak sa to vyvinie ?
Reply on: 6222 #123577:
Na súd nechcem ísť to by mi už nikdy nič neposkytli 😃 😃 Súd s mestom Bratislava bol, ale s DPB nebol. ?
Reply on: luky133 #123575:
super to tu este budeme mat sudny spor s DPB to tu este tusim nebolo ?
Reply on: luky133 #123575:
A našiel som aj toto: "Na rozdiel od niektorých iných povinných osôb uvedených v § 2 ods. 1 a 2 ZSPI, ktoré
majú tzv. všeobecnú informačnú povinnosť, právnické osoby (obchodné spoločnosti)
podľa § 2 ods. 3 ZSPI majú tzv. zúženú informačnú povinnosť. Sprístupňovať teda
nemusia všetky informácie, ktoré majú k dispozícii podľa § 3 ods. 1 ZSPI a ktoré nie
sú tajné podľa §§ 8 – 11 ZSPI, ale len informácie o hospodárení s verejnými
prostriedkami alebo o nakladaní s majetkom obce, ktoré zároveň spĺňajú kritériá
podľa § 3 ods. 1 a §§ 8 – 11 ZSPI.20" Nechcem s tohto urobiť právne fórum len faktúra náhodou nespadá pod informácie o hospodárení??? ?
Reply on: 6222 #123569:
No na právnikov nemám žiaden kontakt a pravdu povediac stačí mi len po e-maily sa nejakého spýtať či fakt patrí DPB pod zúženú informačnú povinnosť. Práve prezerám aj stránky oad.sk, viaiuris.sk a changenet.sk, ktoré pomáhajú napr. aj s dosiahnutím toho čo je podstatou infozákonu. ?
Reply on: Ámos #123570:
mne je hlavne divné to, že ako "sa" zrazu "našli" peniaze a z tendra za 170 mil. bol za 400 😉 btw. ten prvý tender museli zrušiť, keďže nikto nesplnil onú podmienku... a v druhom tendri neboli dvaja?
Reply on: MiroBA #123560:
? na Ukrajinu? Tam nepôjde nikto lebo EÚ zavelí, že tam nikto nepôjde do štátu čo drží s Ruskom ako Bielorusko. Určite keď Juščenko padne tak sa tam dosadí dakto politicky prijateľný pre Rusko než pre EÚ, takže ohrnutý nos nad Ukrajinou ostane riadne dlho... To skôr pôjdu závody do Rumuska a Bulharska, kde neni vplyv nežiadúcich krajín význačný tak ako v BLR a UKR (tam bude). Česi mali vždy schopné firmy na výrobu dopravných prostriedkov. U nás to ako tak boli ZŤS v Dubnici n. Váhom a TS Martin, kde sa vyrábali lokomotívy (napr. 702,časť 725,726,735,771 a 771.8) a vojenská technika aj myslím. Ešte sa nám podarilo splodiť rušeň radu 755 a potom "malého a veľkého somára" 773 a 774. Prvý zdochol úplne, to je zabudnutá vec a "somáre" nedosahujú vôbec kvality Čmeliakov (770 a 771), za ktoré majú byť ako náhrada, takže tak to všetko u nás vyzerá... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.