Zdravíško ľudia, ? prinášam niekoľko postrehov z dnešného cestovania MHD, žial negatívnych.
Okolo obeda keď šiel do práce -aký mi len kybel na 98ine došiel
krátka 4084. To sú asi tie šunty preradené z tretej prevádzky lebo 4084 už bude daľšie obsadenie.
Ale, že aspoň došiel...
Potom teraz večer po službe som šiel L14 -mal som možnosť sa zviesť tou novou K2S s tými novými LCD Obrazovkami -Bohatstvo na ktorúmariu!!! Vyhadzovanie penazí do luftu ale plače sa nemáme na hento-tamto. Keby to malo zmysel ale zo zadnej plošiny som H O V N O videl na tom. To teda tie klasické transparenty buse sú teda lepšie. Aj ked teda grafika pekná musím uznať, aj moderný systém ale mna osobne mám záujem aby som mohol zo zadu električky prečítať údaje, takto som musel ísť až pomály k obrazovke. Do vozidiel MHD -jednoznačne nepraktické už aj umiestnením príliš nízko.
A ešte k vodičom MHD - Mohli by sa dovtípiť, že ked vidím prichádzať električku, tak asi nejakí ľudia budú chceť prestúpiť tak tých 15s počkám a nie že zmiznem ako gáfor a hlavne, že potom stojím na semafore kúsok dalej. Žeee....
Konkrátne dnes na Šafku cca 20:18 prestup z L14 na L95.
Alebo máte taký pokyn, že nečakať aby náhodou cestujúcemu nevyšiel čas na listku a musel si kúpiť nový?...
Nuž taká MHD....
pre vsetkych chujov z vedenia mhd ktory vymysleli nove listky.
chodte do prdele z 15 minutovym neprestupnym listkom. aspon ho spravte prestupnym curamedani.. ?
Kedy je tam problém vyliezť z vedľajšej? Ja tadiaľ chodievam dosť často, a žiadny problém som tam nezaregistroval. Ak je ten problém len nejaké 2-3 hodiny denne, tak sa tam budovať signalizáciu za 80 tisíc € (po bratislavsky rozumej za 150 tisíc €) rozhodne neoplatí. Čo ja viem, tak CSS by tam mala byť až v čase, keď sa areál závodu Matador prestavia na polyfunkčný komplex (čo v dnešnej dobe môže znamenať že aj nikdy).
Navyše je to obyčajný košový projekt a k realizácii sa to bude musieť prerobiť.
"No kedže je toto fórum o doprave -dotknem sa hlavne dopravy. Už na ČR je možnosť vidieť že nielen dopravné prostriedky dovážajú ale aj majú export aspoň do krajín býv. východného bloku. -napr. Inekon DPO produkty Trolejbus trolino do pobaltských krajín (tuším aj Vilnius neviem teraz z voleja). Potom Škoda 16T do mesta Vratislav.
Skorej ešte lepší príklad je Poľsko ktoré autobusmi Solaris dobýva pomály celú EU -i také krajiny ako Švajčiarsko, či Nemecko - konkrétne Berlín. Síce je pravda, že tieto autobusy majú súčiastky zväčša vyrobené "západnými" firmami. No konečná finalizácia je v Poľsku. Zdroj lacnej pracovnej sily sme boli spočiatku, teraz už ani nie a je otázkou času kedy i tie automobilky od nás zutekájú do dalších novšie prijatých členov či na Ukrajnu a pod."
A ako to súvisí s EU? Myslíš, že keby Poľsko a ČR neboli v EU, že by tam nemohli predávať?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo
Skorej ešte lepší príklad je Poľsko ktoré autobusmi Solaris dobýva pomály celú EU -i také krajiny ako Švajčiarsko, či Nemecko - konkrétne Berlín. Síce je pravda, že tieto autobusy majú súčiastky zväčša vyrobené "západnými" firmami. No konečná finalizácia je v Poľsku. Zdroj lacnej pracovnej sily sme boli spočiatku, teraz už ani nie a je otázkou času kedy i tie automobilky od nás zutekájú do dalších novšie prijatých členov či na Ukrajnu a pod."
A ako to súvisí s EU? Myslíš, že keby Poľsko a ČR neboli v EU, že by tam nemohli predávať?