Tak to som sa aj ja volakedz prevážal aj v elinách z konečnej na konečnú. Napr. i linkou č.5. ? .
Čo sa týka tých lístkov... Neprestupný lístok môžu mať aj v iných mestách, ale aj tak je to podľa mňa kravina - v prestupnom systéme neprestupný lístok aj ked len 15 min. Aj za 15 min. sa dá kľudne prestúpiť. Konkrétne odomňa, zastávku -dve 99inou a na to nadväzuje obyčajne (aspoň má) 93ka a stou som za 12min v meste.
Je to šikanovanie cestujúcich a ešte vačší nezmysel je tá električenka na 30 alebo 90dní. To mohli nechať podľa mesiacov tak mi to krásne vždy vychádzalo koniec platnosti 4dni po výplate. Čo už...
Tie low entry autobusy -ono sú podľa mna hlavne určené pre prímestkú dopravu a mestá kde si plne nízkopodlažné autobusy veľmi nemôžu dovoliť. Ono low-entry umožnuje jednoduchšiu zástavbbu motora a preto je taký voz menej nákladný.
Mne je to jedno. Podľa mňa patrí počet dverí do výbavy a technické parametre sú výkon motora, krútiaci moment, typ prevodovky, riadenie a také veci.
No ale tvrdenie aj keby bol počet dverí technický údaj, tak "5 dverí = nič moc technické parametre" ide naozaj úplne mimo moje chápanie.
len pre info aj na tejto stranke je velkym cervenym napisane TECHNICKE PARAMETRE a asi 3 - 5 riadkov pod tym POCET DVERI ale to si si ty nevsimol alebo nechces vsimnut, inak urcite teraz povies nieco v zmysle: "Na tejto stranke sa pomylili/ je to zle napisane"
Počet dverí je technický parameter? Inak ti pravdepodobne uniklo, že si môžeš objednať NB18 aj s 2, 3, 4 dverami. Potom ho môžeš venovať DPB, určite ti bude povďačný.
Konkrétne ktoré TECHNICKÉ PARAMETRE nie sú nič extra? A v porovnaní s ktorým konkurenčným modelom? Kua že si tí dopravcovia nenajmú šotoušouv z iMHD ako poradcov - však by mohli tak krásne prosperovať aj bez dotácií - šotouši by im poradili, že nemajú kupovať SOR-y/Citelisy/Citará/Solarisy/MAN-y/Scanie/MAZ-y (podľa vkusu každého šotouša) a že miesto toho majú kupovať SOR-y/Citelisy/Citará/Solarisy/MAN-y/Scanie/MAZ-y, že tie sú omnoho lepšie, lebo nie sú červené/zelené, majú viac/menej dverí a krajšie poťahy na sedačkách...
uz si si polozil otazku kto bol investorom tej rekonstruckie? Lebo ak ano a dal si si nanu odpoved ako si mohol ziadat fakturu za rekonstruckiu Zahrandickej od DPB a nie od GIB. ?
MiroBA
Tak to som sa aj ja volakedz prevážal aj v elinách z konečnej na konečnú. Napr. i linkou č.5. ? .
Čo sa týka tých lístkov... Neprestupný lístok môžu mať aj v iných mestách, ale aj tak je to podľa mňa kravina - v prestupnom systéme neprestupný lístok aj ked len 15 min. Aj za 15 min. sa dá kľudne prestúpiť. Konkrétne odomňa, zastávku -dve 99inou a na to nadväzuje obyčajne (aspoň má) 93ka a stou som za 12min v meste.
Je to šikanovanie cestujúcich a ešte vačší nezmysel je tá električenka na 30 alebo 90dní. To mohli nechať podľa mesiacov tak mi to krásne vždy vychádzalo koniec platnosti 4dni po výplate. Čo už...
Tie low entry autobusy -ono sú podľa mna hlavne určené pre prímestkú dopravu a mestá kde si plne nízkopodlažné autobusy veľmi nemôžu dovoliť. Ono low-entry umožnuje jednoduchšiu zástavbbu motora a preto je taký voz menej nákladný.