Reply on: MiroBA #123560:
? na Ukrajinu? Tam nepôjde nikto lebo EÚ zavelí, že tam nikto nepôjde do štátu čo drží s Ruskom ako Bielorusko. Určite keď Juščenko padne tak sa tam dosadí dakto politicky prijateľný pre Rusko než pre EÚ, takže ohrnutý nos nad Ukrajinou ostane riadne dlho... To skôr pôjdu závody do Rumuska a Bulharska, kde neni vplyv nežiadúcich krajín význačný tak ako v BLR a UKR (tam bude). Česi mali vždy schopné firmy na výrobu dopravných prostriedkov. U nás to ako tak boli ZŤS v Dubnici n. Váhom a TS Martin, kde sa vyrábali lokomotívy (napr. 702,časť 725,726,735,771 a 771.8) a vojenská technika aj myslím. Ešte sa nám podarilo splodiť rušeň radu 755 a potom "malého a veľkého somára" 773 a 774. Prvý zdochol úplne, to je zabudnutá vec a "somáre" nedosahujú vôbec kvality Čmeliakov (770 a 771), za ktoré majú byť ako náhrada, takže tak to všetko u nás vyzerá... ?
MiroBA
Tak to som sa aj ja volakedz prevážal aj v elinách z konečnej na konečnú. Napr. i linkou č.5. ? .
Čo sa týka tých lístkov... Neprestupný lístok môžu mať aj v iných mestách, ale aj tak je to podľa mňa kravina - v prestupnom systéme neprestupný lístok aj ked len 15 min. Aj za 15 min. sa dá kľudne prestúpiť. Konkrétne odomňa, zastávku -dve 99inou a na to nadväzuje obyčajne (aspoň má) 93ka a stou som za 12min v meste.
Je to šikanovanie cestujúcich a ešte vačší nezmysel je tá električenka na 30 alebo 90dní. To mohli nechať podľa mesiacov tak mi to krásne vždy vychádzalo koniec platnosti 4dni po výplate. Čo už...
Tie low entry autobusy -ono sú podľa mna hlavne určené pre prímestkú dopravu a mestá kde si plne nízkopodlažné autobusy veľmi nemôžu dovoliť. Ono low-entry umožnuje jednoduchšiu zástavbbu motora a preto je taký voz menej nákladný.