Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Otázka budu na linke 67 vobec niekedy chodit normalne autobusi ktore sa nepokazia po jednej zastavke zabrzia a nenaburaju do 78 nezdochnu na krizovatke a otvoria sa im dvere alebo to je nesplnitelne? ?
Reply on: AAA #122577:
No tak v nedelu maju zo stanice 131 a v piatok to nejako snad zvladnu 🙂 Snad by moc nekricali..
Reply on: 810zssk #122573:
K tomu návrhu: Zas budú ričať študenti z Družby a dochádzajúci cezpoľní na FEI, MFF, PriF UK a neviem čo ešte v tej Mlynskej je, ale ak tých ľudí nie je veľké množstvo (neviem koľko ich je), môže byť.
Reply on: Mike #122575:
Jasné, len nechápem prečo radšej sóla v 2 minútovom intervale ako kĺby každé 3 min. Kapacita rovnaká, ale vodičov potrebuješ o tretinu menej.
Reply on: Valec #122570:
Môžu byť aj 9 Tr, príp. 21 Tr (ak sa presunie na Hrob) proste sme mali na mysli sólo vozy. ?
Reply on: boxcar #122558:
Ja som fakt najprv myslel ze myslis Iveco..
Reply on: AAA #122554:
Davam ti do pozornosti moj komplexny navrh v prispevku #122095.
Reply on: Ike #122565:
Ešte na margo toho "pešo predbehnem vlak": Asi si to nesprávne pochopil. Nepredbehnem ho preto, že by išiel pomaly a ja by som išiel popri ňom. Predbehnem ho práve preto, že je tá trasa 2x dlhšia.
Reply on: Ike #122565:
Myslieť si môžeš čo chceš, rýchlosť vlaku ovplyvňujú úplne iné faktory. Ja sa tým živím!
Reply on: Mike #122561:
Prečo práve 14 Trky? Však to by musel byť ráno pekný vláčik z Hroboňovej, Tatra + 13x14Tr. ?
Reply on: AAA #122552:
V pláne to je nie 10 ale 110 rokov a ten plán je z dopravného hľadiska nezmysel, ide o zašmelenie lukratívnych pozemkov stanice.
Reply on: stravinskij #122544:

1) Budúcnosťou MHD nie je sardinkáreň.
2) Usporiadanie sedenia vo vozidlách je dané ich zaťažiteľnosťou.
Reply on: Kakke #122537:
99% vozovní vo svete odstavuje vozidlá na nekrytých plochách. 99% áut na svete stojí na ulici a neškodí im to.
Reply on: MiroBA #122524:
Mimochodom, v Brne je tá trať trasovaná ÚPLNE, ale ÚPLNE inak. Žiadne úrovňové priecestia. Ty si mimoň.
Reply on: S499.1023 #122562:
A nevravel si nahodou vo svojom prispevku, ze "vlak pesi predbehnes?" Ja si myslim ze oplotenie a priecestie MA vplyv na rychlost z hladiska bezpecnosti... pochybujem totiz ze teraz by tam drahy dovolili ist 120 ?

Podiel vzdialenosti spojenia je 2,03 podla merania, to znamena ze sucasna trasa je 2x dlhsia...

avsak ta trat cez Filialku ma este jeden problem a to neexistujuce prepojenie HLST - Filialka... a myslim ze posunovanim za stanicou ZST Vinohrady to bude trvat aj dlhsie, ako keby cez trat cez Nove Mesto siel vlak 100 🙂
Reply on: MiroBA #122524:
Ty si úplne mimo.
Reply on: MiroBA #122520:
Ty si úplný mimoň. S tebou nemá zmysel diskutovať.
Reply on: Ike #122548:
Prosím Ťa, nehlásaj bludy. Tá trať obchádza celé mesto obrovským oblúkom. Nejaké neoplotenie a priecestie NEMÁ vplyv na rýchlosť.
Reply on: Valec #122557:
Kamoš (nebudem menovať, on sa prizná možno :-D) mal taký nápad L32 Hl. St - Molecova - doprava - Baníkova - Segnerova - Molecova - Hl. St,
na DD iba 33 obsluhovaná 14 Tr s intervalom 2 min. (13 vozidiel ? ).. ale nemáme ani toľko 14Tr ani toľko vodičov t-bus... ?
Reply on: AAA #122553:
Stavebný úrad neviem ktoré všetky záväzky musí rešpektovať... možno by sa dal presvedčiť že záväzok Dunajskej komisie a bleehradský dohovor nie sú preňho relevantné...
Ale asi to bude ako vravíš Ty... teda sa zacyklíme... a ešte k otmu rozhodnuite ministerstva kultúry o kultúrnej pamiatke - ponechať všetky piliére ako sú (okrem jedneho)...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.