Otázka budu na linke 67 vobec niekedy chodit normalne autobusi ktore sa nepokazia po jednej zastavke zabrzia a nenaburaju do 78 nezdochnu na krizovatke a otvoria sa im dvere alebo to je nesplnitelne? ?
K tomu návrhu: Zas budú ričať študenti z Družby a dochádzajúci cezpoľní na FEI, MFF, PriF UK a neviem čo ešte v tej Mlynskej je, ale ak tých ľudí nie je veľké množstvo (neviem koľko ich je), môže byť.
Ešte na margo toho "pešo predbehnem vlak": Asi si to nesprávne pochopil. Nepredbehnem ho preto, že by išiel pomaly a ja by som išiel popri ňom. Predbehnem ho práve preto, že je tá trasa 2x dlhšia.
A nevravel si nahodou vo svojom prispevku, ze "vlak pesi predbehnes?" Ja si myslim ze oplotenie a priecestie MA vplyv na rychlost z hladiska bezpecnosti... pochybujem totiz ze teraz by tam drahy dovolili ist 120 ?
Podiel vzdialenosti spojenia je 2,03 podla merania, to znamena ze sucasna trasa je 2x dlhsia...
avsak ta trat cez Filialku ma este jeden problem a to neexistujuce prepojenie HLST - Filialka... a myslim ze posunovanim za stanicou ZST Vinohrady to bude trvat aj dlhsie, ako keby cez trat cez Nove Mesto siel vlak 100
Kamoš (nebudem menovať, on sa prizná možno :-D) mal taký nápad L32 Hl. St - Molecova - doprava - Baníkova - Segnerova - Molecova - Hl. St,
na DD iba 33 obsluhovaná 14 Tr s intervalom 2 min. (13 vozidiel ? ).. ale nemáme ani toľko 14Tr ani toľko vodičov t-bus... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
1) Budúcnosťou MHD nie je sardinkáreň.
2) Usporiadanie sedenia vo vozidlách je dané ich zaťažiteľnosťou.