Reply on: tr3mp #122521:
Aha, síce pravda, medzi VUBčkou a Cestou je vlastne to parkovisko. A potešilo ma, že je to vo vlastníctve mesta tak by ten tunel sa potom mohol aj spravyť hĺbením. Ako má byť podla plánov vlastne hlboko?
Tie úrovnové križovatky so železnicou by bola samozrejme totálna kravina, myslel som, že by sa to riešilo nadjazdmi možno by to bolo lacnejšie a realizovatenejšie. Pretože ten tunel na bratislavské pomery sa mi zdá byť megalomanský a či sa vôbec zrealizuje, takých projektov tu už bolo... Ale, ...ak hej budem len rád, hlavne treba začať stavať.
MiroBA
Čo sa týka opravy resp. prestavby starého mosta - jedine čo je treba urobiť opraviť, navýšiť a zosilniť konštrukciu. A hlavne mu nechať pôvodný vzhľad, najlepšie ešte ten spred vojny.
-len ja v tom vidím jediné, niekto siloumocou chce čím vačšiu zákazku, lebo čím viac bude treba prerábať tým viac sa bude dať penazí uliať mimo -o tom to celé je.
Aj to rušenie stredného piliera je inak dobrá kravina. To lodníkom 86m metrov nestačí? alebo sú vždy tak ožratí a nevedia sa strafiť? Význam by to malo keby to bol jediný taký zúžený priestor na toku Dunaja, ale ešte užší priestor má predsa viacero iných mostov už len v napr. v Budapešti a pochybujem že ho len tak rozoberú, lebo je myslím kultúrnou pamiatkou ako celok. Aj, že pri zvýšenej hladine bráni lodnej doprave -ale veď keď je príliš zvýšená hladina lodná doprava musí byť zastavená aj tak pretože je zároveň silný prúd a lode by to proti prúdu proste neutiahli.
To si len niekto vymyslel, akurát aby získal velké prachy.
K tej kúpe Kĺbových autobusov, veru mešká to dobre dlho. Som zvedavý či sa aspoň nejakých tento rok skutočne dočkáme.
A hádam to budú tie Mercedesy.