Pusté Úľany sú obsluhované jednou linkou SAD DS oz Galanta Bratislava-Senec-Galanta a jednou linkou SAD Trnava Pusté Úľany-Trnava ? Asi si myslel Veľké Úľany.
Nie nebola. Ak chce nech si to TTSK zaplati.
Prvoradi by mal byt obcania BSK az potom TTSK.
Okrem ineho pokial viem zakon zakazuje financovat samospravnemu kaju mimo jeho spravne uzemie.
Dnes je to pokial viem pri dennych linkach vyriesene vzajomnym zapoctom , kezde aj linky z TTSK jazdia do BSK.
No TTSK zatial ziadne nocne linky neprevadzkuje.
Stale vsak nepochopim ako ta mohlo napadnut platit dopravu ludom zo Samorina a nie z Harmonie. "Ved oni to nepotrebuju"
Hmm. Do určitej miery je to šotoušovina čo som napísal ale záleží od vývoja dopravy a priorít mesta do čoho má odhodlanie sa pustiť. Kdesi môže napríklad pred 10 rokmi stačiť trolejbusová doprava, s intervalom 3 minúty v rannej špičke, ale práve o tých 10 rokov môže byť situácia taká, že by museli trolejbusy jazdiť každé 2 minúty a to je už aj záťaž na vozový park a na počet šoférov, tak sa pristúpi k nahradeniu trolejbusovej dopravy električkovou. Ja viem, že na Gagarinovej a Štefánikovej by to šance na BUS-pruh zabilo ale vidno ako sa roky mesto macošsky stavia k nim, tak električka žiadny BUS-pruh nepotrebuje a na koľaje ľahšie vynútiš zákaz vjazdu áut ako do BUS-pruhu, resp. koľaje nezrušíš tak ako BUS-pruh. Preto keby existovala v trase 202 električka po Cintorín Ružinov s pokračovaním k Podunajským Biskupiciam kde by sa vybudoval terminál P+R alebo až pri Cintoríne a končili by tam aj regionálne linky SL a SADDS, tak by električka zastupovala prímestské autobusy v úseku Biskupice - ASMN a nemusel by existovať žiadny bus-pruh. Ostala by len trolejbusová trať po Mierovej pre 208 predĺženú po Dolné hony a v úseku Cintorín Ružinov - Dolné hony posilnená o linku 202, ktorá by dovážala ľudí z Vrakune a P.B. k električke, ktorá by premávala v hustých intervaloch. Šlo by to tak myslíš?
to ze Samorin je TTSK nikoho neazaujima, aj primestska doprava dotovana BSK obsluhuje Samorin, Jelku, Puste Ulany, Smolenice a pod...
Myslim ze v noci bude vacsie mnozstvo cestovat do Samorina ako do/z Harmonie.. Je to mesto v blizkosti BA, bola by chyba ho ignorovat, len preto, ze je v inom kraji
Teda ako si napísal tak v pozadí nákupu Iveco Daily Way nie je jeho vyššia kvalita v porovnaní so Sprinterom (čo však pochybujem, že Iveco v niečom prevyšuje ten Sprinter) ale osobné záujmy.
P.S.: Inak ty si fanúšik hokeja? Špeciálne tímu Detroit R.W. a ich ex-hráča a kapitána Steva Yzermana? A tá 22 je počet sezón čo u nich odohral,že? ?
To je tvoj vytvor alebo nejaky doplneny oficialny dokument.
Lebo dost ma zaraza, ze je tam obsluhovany Samorin z TTSK, ale Harmonia ci Lozorno z BSK obsluhovane nie su!
No "super" (to k tomu Ivecu). Tak ale to už je aká demencia keď ani v počte 10 vozidiel jedného typu sa nevie udržať unifikácia. Potom je úplne logické, že klbáky v BA sú od Karosy, Ikarusu, TAM-BUS a onedlho sa pridá štvrtá značka. Potom ešte "náhrada" Ik280 - Solaris tu je do partie.
tie eliny by som do toho kvoli trom regionocakom kazdopadne nezapajal... ked tak tak N33+regionocak...
a prichod regionocaku po odchode mestskych nie je dobry napad, lebo mozno sa najdu aj cestujuci co chcu ist trebars v noci z Malaciek do Petrzalky mozno by to slo riesit medziodchodmi, ze ak mestske idu 00:00, 00:30 a 01:00 tak regio by sli 00:15 napr.. teda necakali by dlho ani ti, co idu mimo BA ani ti co idu do BA
Ideal neexistuje ? ani tych 5-10 min po odchode...lebo ak by došli pred odchodm mestských tak by museli stáť už v križovatke na Kooperatívnom Nám... iná vec je ak by tam došli na otočkuteda napr. pišli by o 0.03 keď je už stanica prázdna.. ale aj tak sa občas stáva že nočáky meškajú viac ako 3 min na rozjazd z Hl. St..teda to by boli rozjady spoločné...
podľa mňa aj rozjazdy regio nočákov z ASMN by boli pochopiteľné...
Myslim ze tie tri linky by sa dali zvladnut aj bez nocnych elin a separovaneho nastupiska ako vravis, tak tych 5-10 minut po mestskych by to bolo idealne
Vlaky by stáli na každej stanici alebo zastávke po ceste (možno tak Devínske Jazero a Železnú by mohli vynechať). Odchody regionálnych bus liniek som neriešil, kľudne aj z Hlavnej stanice, avšak v tom prípade by som ich asi načasoval 5 minút po mestských nočákoch, aby si tam nezavadzali.
Ale najlepšie by asi aj tak bolo mať nočné električky s jedným prestupným bodom na Kamennom/SNP a autobusy, či už mestské alebo regionálne by začínali mimo centrum pri zastávkach električiek alebo pri nejakej ŽST, teda niečo ako v Prahe.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
podľa mňa aj rozjazdy regio nočákov z ASMN by boli pochopiteľné...