Reply on: ivanbuto #121571:
Na jeho príspevku nevidím nič zlé, musí ísť teda hneď o "Dunčov" príspevok ak nesúhlasíš.Ak by tam tá električka bola dnes, tiež by si bol proti nej?
Električkové koľaje nemôžu byť pojazďované?
Práveže si dokonca myslím, že ak by viedli koľaje nie stredovo, ale okrajovo, tvoj BUS-pruh hore Štefánikovou by mal väčšiu na úspech. ?
Yzerman22
Re #121506 pato922: oprava: Nový čas dnes písal článok: "Minibusy zívajú prázdnotou", a že v nich vodič po každej jazde píše do tlačiva počet pasažierov.
Re #121511 Kakke: Ja neviem v čom to je, ale od určitej doby akoby podnik ignoroval ochranu vodičov, pred rôznymi vplyvmi. Vozidlo príde na testovanie, vodiči popíšu do výkazov jeho "muchy", medzi ktorými takmer vždy figuruje aj kabína (veľkosť a usporiadanie). Vozidlo sa neskôr kúpi a má ešte menšiu kabínu ako predtým. Stačí si porovnať veľkosti kabín Karosy, Soru B 9.5 a Soru BN 9.5 (beriem do úvahy typy kabín bez vlastných dverí s prístupom von z vozu ako má napr. Ik 4x5).
Re #121515 Kakke: Ale aj ten SOR je Iveco.
Re #121567 Solider: Aj ja som nad tým minule uvažoval. A trasa by mohla byť analogická ako pri N91. T.z. konečná vo Vajnoroch na obratisku (prestup z N53) a druhá konečná v Chorv. Grobe, prípadne aj v Slov. Grobe. Ale v prvom rade by sa mali opraviť všetky cesty na tento smer, lebo také jamy aké sú napríklad v Čiernej Vode som nikde v Ba nevidel. Čudujem sa, že tam vôbec DPB jazdí. Som zvedavý ako budú tie nové vozy 3301 a 02 o chvíľu vyzerať.