Reply on: Kakke #121459:
na 630 jazdia sory B 9.5 iba cez víkendy a sviatky, cez týždeň je na 630/1 pridelený 3301 a na 630/2 3302.Re #121506 pato922: oprava: Nový čas dnes písal článok: "Minibusy zívajú prázdnotou", a že v nich vodič po každej jazde píše do tlačiva počet pasažierov.
Re #121511 Kakke: Ja neviem v čom to je, ale od určitej doby akoby podnik ignoroval ochranu vodičov, pred rôznymi vplyvmi. Vozidlo príde na testovanie, vodiči popíšu do výkazov jeho "muchy", medzi ktorými takmer vždy figuruje aj kabína (veľkosť a usporiadanie). Vozidlo sa neskôr kúpi a má ešte menšiu kabínu ako predtým. Stačí si porovnať veľkosti kabín Karosy, Soru B 9.5 a Soru BN 9.5 (beriem do úvahy typy kabín bez vlastných dverí s prístupom von z vozu ako má napr. Ik 4x5).
Re #121515 Kakke: Ale aj ten SOR je Iveco.
Re #121567 Solider: Aj ja som nad tým minule uvažoval. A trasa by mohla byť analogická ako pri N91. T.z. konečná vo Vajnoroch na obratisku (prestup z N53) a druhá konečná v Chorv. Grobe, prípadne aj v Slov. Grobe. Ale v prvom rade by sa mali opraviť všetky cesty na tento smer, lebo také jamy aké sú napríklad v Čiernej Vode som nikde v Ba nevidel. Čudujem sa, že tam vôbec DPB jazdí. Som zvedavý ako budú tie nové vozy 3301 a 02 o chvíľu vyzerať.
Malo to byt "vychadzal z predpokladu ze by to robil DPB" ?

ivanbuto
Ja viem, že zrušenie električiek po Štefánikovej bola chyba.
Ak by chodila po Štefánikovej znova električka, ostalo by tam miesto na max. na 1+1 pre IAD + BUS. Zober si, koľko autobusových a trolejbusových liniek tam jazdí, a aké prepravné vzťahy tieto linky pokrývajú.
Je teda efektívnejšie budovať tu novú infraštruktúru, alebo urobiť už toľko omieľaný BUS pruh, ktorý môže pomôcť všetkým linkám.
Ak by si tam mal električku, neviem, či by si potom chcel úplne vylúčiť IAD, alebo či iba IAD chodila len smer Hodž. (v zmysle "jednosmerného" vnútorného okruhu, ktorý niektorí stále omieľajú, aj keď to nemajú premyslené), a pruh smer SAV by si nechal čisto pre BUS MHD.
A ešte sa zamysli, že existuje aj niečo také ako cyklistická doprava, a že či by snáď aj tá mohla mať zastúpenie na Štefánikovej, a za akých podmienok.