Reply on: Kakke #121528:
OK, dík za doplnenie - teraz si môžeš zase ty doplniť vedomosti o aktuálnej situácii, t.j. zmeškané odhody z Hl.st. nie sú veľmi časté. To skôr ešte poobede, ak sú zápchy - tam totiž "zápchové vyrovnania" v grafikone nie sú...
Ike
čiže stručne:
- Linky by boli očíslované Nxxx, pričom xxx by dodržiavalo číslovanie v koncepcii BID
- Linky by sa delili na dva druhy a) nosné - SOR C12 b) doplnkové - minibus
- Fungovanie: okrem linky N702 (ktorá je doplnková a ide rovno z BA) vyrazia všetky nosné linky (N201,N501,N601 a N701) do svojich destinácii. S výnimkou N701 majú všetky prestupný uzol.
príklad smer Malacky
Nosná linka N201 stoji v Stupave, kde je prípoj na N301 (Linka do Plaveckého Mikuláša). pokračuje ďalej do Malaciek, kde je prestup na linku N202 (doplnová linka). Potom pokračuje do Gajar. V Malackách čaká spoj N202 (tzv. priechodá doplnková linka) ktorý smeruje do Záhorskej Vsi, tu sa bez prestoja otočí a vráti cez Malacky do Závodu. Tu sa taktiež bez prestoja vráti, až sa pristaví v Malackách, čakajúc na N201 vracajúcu sa z Gajar do BA
V nosnej fáze, by som spustil iba linku 501 a keď sa ujme, tak ostatné nosné + jednu doplnkovú, napr N502... ak aj tá, tak celý systém
Sytém by predpokladal dva odchody za noc o 00:00 a 2:30
prevázka jedného odchodu by vyžiadala
4x SOR C12
6x mikrobus
pokiaľ by to šlo, mohli by sa odchody nakalibrovať tak, aby cestujúci z N33 stíhali spoj
schéma
http://i43.tinypic.com/2a9pno3.png
inak otázka... pre koho je určená zóna 400? ? v tej zóne nie je žiadna obec, maximálne pezinská baba a rekreačná lokalita Piesok