Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #121489:
Ešte podotázka či ešte aj pri minibusoch ktorých porátaš na prstoch dvoch rúk musíme mať dva typy? Nabudúce ak budú objednávať tak dojde tretí typ ešte? Dúfam, že to nebud mini-SOR. To nemohli s Mercedesom podpísať rámcovú zmluvu na 10 až 15 kusov? Aj tak toho nepotrebujeme viac a vôbec nie teraz keď ani nedokážeme zabezpečiť nosné linky poriadne...
Reply on: Ámos #121489:
Na 180 predpokladám, že jazdí to isté čo na 147. Super ťah, že to konečne spravili. A tiež je problém na 180 so zatváraním a otváraním dverí. Minule musel kolega šoféra tie dvere ručne priťahovať. Zadné šli v pohode ale predné sa vždy srali... Môj osobný dojem je, že Iveco Daily Way sa nemôže porovnávať s Mercedes-Benz Sprinter. Proste jedny dostatočné veľké dvere na minibus linku bohate stačia. Okrem toho v Mercedesoch je aj oddelená kabína do priestoru cestujúcich narozdiel od Iveca. Ako čítam teraz tak v niektorých Ivecách riešili chýbajúcu kabínu vodiča obložením kartónom ? fakt, originálne. To už pri ochote výrobcu dodať vozidlo s požadovaným počtom dverí a sedadiel je tak ťažké ich dodať aj s kabínou? K sedadlám by som chcel dodať, že niemám 150cm aby som sa tam napratal, ale človek s normálnou postavou sa do toho "single" sedadla naprace tak, že musí byť nalepený na stene a aj trčí do uličky. Aj v tomto smer je Sprinter lepší.
Reply on: ivanbuto #121509:
hovorili sme o ventilatoroch od vyhrievacich telies, na ktore vela vodicov zabude ze existuju resp. nie su funkcne.
Reply on: Mike #121124:
Pod pojmom "ventilátory" sa myslia "stropné ventitlátory v salóne", alebo u autobusov je to niečo iné?
Reply on: 810zssk #121502:
a mohol by ten minibusovy vimetak ist aj do krematória tam sa otočit a ist znovu do Lamača
Reply on: Solider #121482:
Asi mi to moc utkvelo v pamäti keďže som naposledy šiel 29 do Devína keď 28 chodila po Kameňolom. Od zavedenie 28 až po Nový most a jej posilnenie som do Devína vyýhradne šiel len 28 a to aj keď občas premávala cez leto alebo počas akcií na hrade linka 29, tak nemám o nej prehľad ako ju zvládajú Céčkové SORy. Preto som sa aj pýtal.
Reply on: pato922 #121505:
oprava noví čas dnes písal článok minibusy zívajú prázdnotou a že v nich vodič po každej jazde píše do tlačiva počet pasažierov
noví čas dnes písal článok minibusy zívajú prázdnotou a že v nich vodič po každej píše do tlačiva počet pasažierov
DIVOKÝ VODIČ NA LINKE 26

Dnes okolo 13 h zastavila 83-ka na zastávke "Pekníkova" smer Dúbravka (nie je tam zastávkový záliv, predbiehať sa dá iba v protismere). Dve za ním idúce autá sa rozhodli počkať, kým vyjde zo zastávky.

Za nimi bol prázdny Ikarus 435 na linke 26, ktorého vodič sa zrazu rozhodol tie dve autá aj 83-ku drzo predbehnúť. Ohrozil tým nielen 83-ku práve vychádzajúcu zo zastávky (čo sa nezaobišlo bez trúbenia), ale aj seba. A to hlavne tým, že ďalej v protismere už išlo auto, ktoré kvôli nemu muselo zastaviť.

To, že týmto pádom pochopiteľne vôbec neobslúžil zastávku "Pekníkova" v smere na Žatevnú nie je až také podstatné, keďže na nej nemal kto vystúpiť ani nastúpiť.
musim pochvalit sofera linky 78 dnes rano 7:45 Muchovo nam na dolne hony dobra jazda ?
V suvislosti so vcerajsiou diskusiou o trolejbusoch v zapadnej casti mesta ja nedavnou diskusiou o Segnaroch ma dnes pocas cesty L30 napadlo riesenie ako obsluzit tu novu ulicu a zaroven (v pripade buduceho vybudovania TD) by nebolo nutne aby tam zachadzali nosne linky pre Lamac a ZB.

Moja idea bola spravit nejaky minibusovy vymetak co sa bude krutit po celom Lamaci (s pripadnym presahom do Dubravky) a obsluhovat menej vytazene lokality ako napr. Segnare, vratane tej novej ulice. Nechcem velmi vymyslat presnu trasu, nakolko miestne pomery celkom nepoznam (a nie som Dunco), ale mohlo by to jazdit medzi Dubravkou (prestup na elektricky) a Patronkou (prestupny uzol, s pripadnym predlzenim na Valassku - prestup na trolejbusy)
Predaj PCL bude prebiehat cez stranku aap.doprava.sk (zatial to pyta heslo).. ked si dam v internetbakingu zoznam stranok kde sa da platit SporoPayom tak mi zobrazi aj DPB a tuto stranku ?
A ešte by sa mohla L 147 potiahnúť až na SNP-éčko, kde by sa otočila niekde pri Polskom inštitúte. A mohla by byť bližšie k turistom v centre a pre turistov spropagovaná ako linka k Slavínu /s vysvetlením čo to je Slavín/.
Musím pochváliť pánov policajtov, ktorí stoja ráno na Starom moste a pekne odchytávajú autá, ktoré tadiaľ idú... ?
Reply on: igi151 #121494:
A aj keby nie nechapem preco si ju tahal hore az na Svoradovu a nepustil ju dole Zochovou.
Reply on: igi151 #121494:
Sklamem ta ale Pilarikova je jednosmerna.
Reply on: 810zssk #121485:
ano cital som to
Reply on: Ámos #121489:
podľa mňa by mala mať L147 takúto trasu:
pôvodná trasa L147 + trasa cez ulice: Šulekova (rovnobežne s L208), Palisády, Svoradova (jednosmerne smerom na Zochovu), Pilárikova (priebežná konečná, rovnobežne so Zochovou), Kozia (jednosmerne smerom od Zochovej), opäť Šulekovou späť +
mapka (aby ste si to nemuseli predstavovať) ?
Reply on: Martin Fundárek #121387:
"Trolejbusové prepojenie cez Staliňák by bola pekná vec" - Ja by som si vedel predstaviť otáčanie trolejbusov okolo Tesca s terminálom niekde v mieste toho malého parkoviska - zlepšil by sa prestup električka x trolejbus.

Ozaj, neviete niekto, či sa náhodou ten 240klbákový tender nezrušil? ☠

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.