Reply on: Ámos #121489:
Na 180 predpokladám, že jazdí to isté čo na 147. Super ťah, že to konečne spravili. A tiež je problém na 180 so zatváraním a otváraním dverí. Minule musel kolega šoféra tie dvere ručne priťahovať. Zadné šli v pohode ale predné sa vždy srali... Môj osobný dojem je, že Iveco Daily Way sa nemôže porovnávať s Mercedes-Benz Sprinter. Proste jedny dostatočné veľké dvere na minibus linku bohate stačia. Okrem toho v Mercedesoch je aj oddelená kabína do priestoru cestujúcich narozdiel od Iveca. Ako čítam teraz tak v niektorých Ivecách riešili chýbajúcu kabínu vodiča obložením kartónom ? fakt, originálne. To už pri ochote výrobcu dodať vozidlo s požadovaným počtom dverí a sedadiel je tak ťažké ich dodať aj s kabínou? K sedadlám by som chcel dodať, že niemám 150cm aby som sa tam napratal, ale človek s normálnou postavou sa do toho "single" sedadla naprace tak, že musí byť nalepený na stene a aj trčí do uličky. Aj v tomto smer je Sprinter lepší.
Ámos