Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #121592:
s tými vlakmi je to super napad, za predpokladu, ze by N375, N730 a N736 odchadzali z bratislavskej hlavnej stanice...

a predpokladam, ze tie R-vlaky by stali aj na zastavkach (Plavecky Stvrtok, Velky Biel atd)...

kazdopadne by si takyto pokus vyzadoval nejaku pilotnu linku, alebo relaciu, aby bolo jasne ci by sa to osvedcilo
Reply on: Ike #121586:
Takže v prvom rade by bolo potrebné zistiť do ktorých obcí je vôbec nočná doprava potrebná a aspoň trocha bude využívaná. Lebo jazdiť niekam len kvôli tomu, aby sa tam odviezol jeden človek za týždeň je zbytočné.
Ďalej by bolo potrebné zistiť, kadiaľ by mali nočné linky premávať. Som toho názoru, že napr. pre taký Rohožník by bola ďaleko lepšia linka z Malaciek ako priamo z Bratislavy. Podobne napr. aj pre Novú dedinku alebo Tureň. Tato taký Chorvátsky Grob by som napojil linkou zo Zlatých pieskov (resp. ako sa tu spomínalo predĺžením N53).
Taktiež kapacita navrhovaných liniek asi postačovať nebude. N201 ti prakticky berie z BA všetko smerom na Záhorie. Stupava aj Malacky maju cez 15tis. obyvateľov + ďalší z obcí po trase N201 a N301. Dokopy to bude aj cez 50tis. obyvateľov. Na úseku BA-Stupava by som to cez víkendy videl už aj na kĺbák.

Ja by som to riešil asi takto (nemám to bližšie premyslené):

R20 Bratislava - Malacky
R50 Bratislava - Trnava (síce by som nerád, ale možno ukončiť v Šenkviciach)
R60 Bratislava - Senec

N250 Zohor - Vysoká pri Morave - Záhorská Ves - (Suchohrad) - Jakubov - Jakubov - Kostolište - Malacky
N265 Malacky - Kostolište - Gajary - (Malé Leváre) - Veľké Leváre - Závod
(N287 Malacky - Studienka)
N375 Bratislava - Stupava - Lozorno - Jablonové - Pernek - Kuchyňa - Rohožník
N395 Malacky - Rohožník - ... - Plavecký Mikuláš

N533 Limbach - Pezinok - Viničné - Slov. Grob
N560 Pezinok - Vinosady - Modra - (Harmónia) - Dubová - (Píla) - Častá - Doľany
N565 Šenkvice - Modra - Vištuk - Budmerice - Štefanová - Doľany

N650 Senec - Boldog - Reca - Veľký Grob - Čataj - Blatné - Igram - Kaplna - Báhoň
N655 Senec - (Veľký Biel - Nová dedinka) - (Tureň) - Hrubý Šúr - Hurbanova Ves
N659 Senec - Kráľová pri Senci - Kostolná pri Dunaji - Hrubá Borša - Jelka

N730 Bratislava - Most pri Bratislave - (Zálesie) - Malinovo - Tomášov
N736 Bratislava - Rovinka - Dunajská Lužná - (Miloslavov - Alžbetin Dvor) - Dunajská Lužná - (Kalinkovo - Hamuliakovo) - Šamorín

Denne by premávali len R-linky a linky N375, N560, N650, N730 a N736. Ostatné sú v pracovných dňoch prevádzkované len na telefonickú objednávku vopred (niečo ako viedenský AS TAXI) a cez voľné dni by premávali normálne. Trasy a linky uvedené v zátvorke sú vždy na telefonickú objednávku vopred.

Bez obsluhy sú obce: Marianka, Borinka, Láb.
Reply on: Ike #121590:
updateol som to teda tak, ze som pridal dve linky, co by si vyziadalo dva dalsie minibusy...
http://i44.tinypic.com/mb4q52.png

na prestupnych bodoch by sa doplnkove linky s nosnou cakali...
Reply on: Emo #121589:
hej hej... som si toho vedomy.. dalo by sa to riesit tak ze ta linka N202 a N502 by sa rozdelili na dve, co by si lae vyzadovalo dva minibusy navyse...

Kedze nepoznam presne pocty vozoveho parku, neviem ci tolko minibusov Slovak Lines ma... DPB nema...

Cize mozne riesenie by bolo ze DPB by vypozical minibusy
Reply on: Ike #121558:
"V Malackách čaká spoj N202 (tzv. priechodá doplnková linka) ktorý smeruje do Záhorskej Vsi, tu sa bez prestoja otočí a vráti cez Malacky do Závodu."

Tu vidím nedostatok. Ten, kto by chcel ísť z Malaciek do Závodu sa musí zbytočne trepať najprv do Záhorskej Vsi.
Reply on: Solider #121587:
hej hej... najma je to vidno pri prenosnych znackach... nema to nic spolocne s financiami ale s ludmi...

ak je nejaka obchadzka a su tam tie smerovacie dosky tak sa podla vyhlasky maju obchadzat podla smerovania tych pasov... no ak by som to mal dodrzat, tak tam robim slalom, alebo idem priamo cez stavenisko...

pritom to je najmensi problem umiestnit to tam spravne...

a podobne to plati aj pri DPB... je rok 2009 a my nemame este nakup PCL cez net... to uz v 2006 mali zacat skusat, bez medializacie medzi sebou vyskusat a potom slavnostne spustit... a nie ze najprv to slavnostne spustia a nakoniec na neaktualizovanej stranke napisu ze to nefunguje...
Reply on: Ike #121580:
Tomu sa hovorí nechuť robiť niečo a to vládne na celom Slovensku, žiaľ ?
Reply on: Valec #121568:
nedostatky vklude napis... dal som to do placu, aby sme to spolocne riesili...

a tie obce... nevedel som a ani neviem akym sposobom by take nico bolo financovane a ci by (ak by to financoval kraj) nemuseli byt obsluhovane vsetky obce...
Reply on: 810zssk #121583:
Treba este zvazit, ci nejaky podiel na nedostatku financii nema na svedomi ten chybny ludsky faktor (vid rozhadzovanie penazi ako 901 a pod)
Reply on: intony #121579:
... väčšiu šancu na úspech. ?
Reply on: Ike #121580:
Nie ze dva tyzdne. PCL a TCL (samostatne) neplatia na nocakoch uz vyse roka.

To je kombinacia oboch faktorov... prvy problem je ze radovy zamestnanec tam na vsetko kasle (cest vynimkam) a ti co by aj nieco chceli podniknut tu moznost nemaju lebo "neni penezi". Potom to vyzera tak ze aj ked sa nieco dobre v DPB realizuje, ide skor o malickosti.
Reply on: intony #121579:
to si myslim aj ja 🙂 podobne by som kolajovy BUS pruh viedol aj cez Prazsku, ak by tam niekedy elektricka viedla

Re #121571 ivanbuto: Jednosmerny okruh premysleny je.. s drobnymi upravami a nie uplne rovnakym priebehom
Reply on: intony #121579:
A to isté vlastne platí aj pre stredovú trať a nič by nebránilo ani "zásobovaniu múra prezidentskej záhrady".
Reply on: 810zssk #121578:
Myslim si, ze dpb nestagnuje z financnych dovodov, ale hlavnou pricinou je LUDSKY FAKTOR a to, ze ti ludia su absolutne NESCHOPNI!

toto je vec par minut a oni nie su schopni to DVA TYZDNE OPRAVIT ? ? ? ?
Reply on: ivanbuto #121571:
Na jeho príspevku nevidím nič zlé, musí ísť teda hneď o "Dunčov" príspevok ak nesúhlasíš.
Ak by tam tá električka bola dnes, tiež by si bol proti nej?
Električkové koľaje nemôžu byť pojazďované?
Práveže si dokonca myslím, že ak by viedli koľaje nie stredovo, ale okrajovo, tvoj BUS-pruh hore Štefánikovou by mal väčšiu na úspech. ?
Mozno by sa zislo trochu zaktualizovat stranku DPB:
http://www.dpb.sk/predajne/predajne.htm#Nezabudnite
Davam do pozornosti najma "Predplatné a turistické cestovné lístky platia aj na linkách nočnej dopravy; "
Reply on: Yzerman22 #121572:
A nemohla by proste N53 jazdit priamo do Grobu (vybrane spoje)?
Reply on: ivanbuto #121571:
Ak by tam mal byt ten BUS pruh, tak by mozno bolo lepsie zvazit (ak by boli peniaze) elektrickovu trat po ktorej by jazdila aj MHD..
Reply on: Yzerman22 #121574:
A druhým najstarším je 3633 (ex 1094) ?
Reply on: slavius #121519:
K tomu článku:
Najstarší autobus má 17 rokov. Asi to bolo myslené na 1512.
Ale v skutočnosti najstarším autobusom (aj keď po GO spojenej s plynofikácou) je 1714 ex3616 ex1092, ktorému beží už 21 rok života.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.