lebo premna pre cestujuceho je rozhodujuce aj to ako vlak vyzera. K ZSSK vladne odpor aj kvoli tomu cim ludi vozia. Rusen je sucast vlaku a je to o prve co cestujuci z vlaku na perone vidi. Je to cisto subjetivna a psychologicka zalezitost, ale aj ta hra rolu.
471 ma Vmax 140kmh a 671 ma Vmax 160kmh. To bude asi zakladny ? (a nie negooglil som, zapamatal som si ked som teraz cital o tych tendroch. takze to viem asi tak tri dni )
Re #118540 S499.1023: Mozno je to tym, ze v 830 ani 850 som sa zrejme nikdy neviezol ?
Re #118541 Majo: Sorry, nevsimol som si ze chodi na tyzdnovky.
Re #118546 Majo: Ámos uz tusi co je 750. Prave tento voz sa mi podoba na gorilu. ?
Ámos asi ani netuší, čo je to 750, takže šotopožiadavu súdil asi podľa niečoho iného - to Ad 1 a Ad 2 - čo zo súčasného vozidlového parku ZSSK by si tam nasadil tak, aby to nebol nepohodlný šúkafón a zároveň aby to nebola šotopožiadavka?
Hej, ale v prípade vlakov sa už až tak nemusí, vždy to závisí od konkrétneho typu vozidla. A zas K2S až taká moderná už v dnešnej dobe nie je (bola možno v roku 1998, keď sa s tým začalo), keďže nie je nízkopodlažná a poháňajú ju stále jednosmerné motory.
Ámos
1) uz som vysvetlil
2) neviem, ale mne sa strasne lubi. To su uz ale subjetivne dovody. No urcite je lepsie mat na zaciatku ICcka toto http://www.vlaky.net/upload/images/reports/002488/P5310021.JPG ako toto http://www.vlaky.net/upload/images/sk/Garin/Garin_350.020_8824web.jpg
(neries ze jeden je diesel a druhy elektrika, cisto dizajn)
3) Ked tam teraz jazdi 810, tak preco nie 813?