Reply on: Ámos #118512:
A k tej trati BA - KN. Za súčasnej situácie vozidlového parku by som na trati BA - KN nasadzoval 750+B/Bd/Bdt/Bdtmee (povedzme jeden vozeň v súprave s kupé a ostatné veľkopriestorové). 810/812 by som nasadzoval na vlaky premávajúce len po Dunajskú Stredu, aj to iba na tie menej vyťažené. Ale za optimálne riešenie do budúcnosti by som považoval nákup nejakej viacčlánkovej motorovej jednotky (niečo na štýl 840).
Ámos
Re #118496 S499.1023: JA som myslel ZV - ZA a gorilku. Aj ked neviem, ci tam niekedy jazdili. ?
Re #118497 Martin Fundárek: Preco nie?! Treba ju hned a okamzite postavit vedla 755! ?
(Stale nechapem, preco ten dizajn sa pri reko rusnov nepouziva. Voz z polovice 90tych rokov a vyzera stokrat lepsie ako Skoda 109E. A nech sa namna nikto nehneva, ale jej podobnost s Taurusom je viac ako napadna)
Re #118500 Majo: A co by si poslal na trat Bratislava - Komarno?
Zvalstne 813+913 sa vyraba od 2007. To je ten rok, co sa zastavil odliv (dakujem za opravu) cestujucich zo zeleznice ☺ a tento rok pocet stupol. Nechcem tym tvrdit, ze bagety vytrhli ZSSK z biedy ale ani tvoje tvrdenie nedokazes potvrdit!
Re #118504 S499.1023: Ked moze mat bustu Langoš, tak ju moze mat ja Husak. A raz ju bude mat aj Mečiar a nikto sa z toho neposerie. ? Bohuzial.