Nekafral by som do toho, čomu nerozumiem:
1) Gorilka nemôže ísť ani ZV-ZA. CHýbajú tam drôty.
2) Dezén 755 je otrasný a najmä vysoko nepraktický, o technike ani nehovoriac.
3) Bageta nie je vhodné vozidlo na BA-KN.
Mne byva znama v Kvetoslavove a o kapacitnych problemoch nehovori. Ale spytam sa, ked bude online.
K zeleznici sa vratil urcite aj preto, ze nikto nema nervy na tamojsie zapchy pri ceste do a z Bratislavy.
Inak rentabilite trati by urcite pomohli aj sprievodcovia. Uz sa mi niekolkokrat stalo, ze nebol ziaden a ak bol listky nekontroloval iba sa presiel po vlaku. Pri vecernych/nocnych spojoch ked si kupujes listok az vo vlaku, je to myslim velky problem.
Modernizácia sa vždy dá spraviť tak, aby vozidlo vyzeralo ako nové. Viď K2S. Ale podstatné je, či to za tú cenu stojí a či sa potom neoplatí kúpiť už naozaj nové vozidlo.
niekedy ti nad tym hlava stoji, preco nieco podplatia a ine nie.
No 840 mohlo byt viac. Tender na 35 motorovych jednotiek za Dzurindovej vlady padol vdaka odhalenemu klientelizmu. Ci to bola skoda?! Pretunelovali sa inak...
A zase došli argumenty, takže hádžeš vinu na šotoušstvo? Ako Ti mám vysvetliť, aby si to pochopil, že vlaky nefotím? Ak, tak len pri nejakej akcii, ale v zásade fotím len MHD... Tie vozne som uviedol len ako príklad, čo by tam mohlo jazdiť, netvrdím, že všetky v jednej súprave. Šukafóny tam postačujúce určite nie sú. Mám napr. známeho čo každý piatok cestuje z BA do DS a v nedeľu naspäť a odvtedy, čo tam začal jazdiť Turancar za výhodnú cenu a rýchlo, presedlal z vlaku na autobus. Odkedy na ten "jeho" vlak začali zločinci opäť nasadzovať klasickú súpravu s Okuliarnikom, vrátil sa k železnici, aj keď je to o pár korún drahšie ako autobus. Ale je to pohodlné.
Samozrejme, ze sa da. Vsetko sa da zmodernizovat. Aj nase T3P su modernizovane. Ale stale vyzeraju ako z roku 196x.
A to je to co cestujucemu vadi. Chce sa vozit moderne alebo mat aspon ten pocit.
Keby urobili opäť nejaký kamarátsky biznis, napríklad s 840, nevidím dôvod, prečo by ich nemohlo byť viac. Veď to vozidlo je nízkopodlažné aj po motorickej stránke vcelku dobré
830 boli vyrobené v rokoch 1949 - 1960, 850/1 v rokoch 1962 - 1968 a 810 v rokoch 1973 - 1982. 810 boli navrhnuté len na ľahké výkony, nie na dlhé vozebné ramená, na akých jazdia dnes. Ja by som si 81X určite nevybral, lebo mám rád svoju chrbticu. A myslíš, že 850/1 sa nedá modernizovať? Zaujímavé, že v ČR to išlo...
Samozrejme, ze je to na hlavu postavene ak je to pravda (o tych 15 mil.) Tolko veci som si tu uz precital a hovno z toho bola pravda.
Budu to 671 nie 471. Ale to je detail.
A ano radsej 840 ako 813+913, ale tu uz by sme potrebovali rozdiel v cenovej urovni oboch vozidiel. Aj to je dolezite.
sorry, ale stale sa nedokazem zbyvit dojmu, ze vsetko by daval tak aby sa to dobre fotilo. Ved co je lepsie ako mat na jednej fotke co najviac moznych typov voznov (B/Bd/Bdt/Bdtmee)
Akvaria su na tej trati postacujuce, len by tam mohli dat modernizovane vozy alebo aj bagety.
Nemám nič proti domácim firmám, božechráň. Ale kupoval by som ich produkty len vtedy, ak by zodpovedali narokom na modrnu zeleznicnu dopravu. Napr. za cenu tých 40 bagiet (či koľko ich je objednaných) mohla radšej ŽOS Vrútky vyrobiť ďalšie GTW 2/6 (840), príp. aj dlhšie GTW 4/8. Ale aby niekto platil ŽOS Zvolen za modernizáciu Okuliarnika len o 15 mil. menej ako za nákup nového Herkulesa, to je minimálne na hlavu postavené. Nový rušeň má predsa lepšie vlastnosti a vydrží dlhšie ako modernizovaný. A 10 ks 471 budeme mat aj my, vyhrali tender.
Solider