Reply on: Ámos #116950:
Tá plnička nestíha hlavne preto, že večer medzi 22-00 až polnocou končí strašne veľa zmien, tak sa tam vytvárajú šóry. V inej denne dobe nemáš problém, iba ak možno keď končia delenky - tie som nerobil, tak neviem. To potom ale rovnako "nestíha" ani naftová pumpa, ktorá síce natankuje rýchlejšie, ale zase má menej stojanov. Ale nepamätám si, že by som niekedy išiel z roboty neskôr len kvôli tomu, že som si vystál frontu na plyn. Ale možno som mal len šťastie... Re #116951 S499.1023: Za seba môžem povedať, že plynové 741 sú v porovnaní s naftovými lenivšie a častejšie aj rýchlejšie sa prehrievajú. S novým plyňákom som nejazdil, ale bývalý kolega ktorý zostal v Stavangeri tam jazdí na nových 15m Volvách 7700 na CNG a tiež mi vravel, že majú slabý výkon. Ale na druhej strane, autobusy MHD nie sú na to, aby sa s nimi jazdila rallye a povedal by som, že výhody - ekonomickejšia prevádzka, tichší chod, nižšie splodiny - podstatne prevážia nevýhody.
S499.1023
S tým výkonom je to tak - áno, ten istý motor na CNG bude mať menší výkon. Ale že by to znamenalo, že je horší?