Na zhustenie 95ky nie su vozy a nie som si isty ani s vzkm... aj keď na budúci rok sa počíta s intervalom 3 min ráno, ale osobne si myslím už keď sa raz zriedilo, neviem či sa niekedy zahustí.
WOW najlepšia informácia za posledných 1,5 mestského volebného obdobia ?
zaujímavé bude, ak sa dopravne nič nezmení na ostatných mostoch, čo by sa pri predpoklade presadnutia časti ľudí do mhd + aspoň na čas zhustenia intervalu 95ky dokonca ani nemuselo, - ako bude potom súdruh najvyšší vystveľovať, že je životne dôležité "zachovanie dopravy aspoň v jednom smere" na Starom moste
Ale stale mi sposob ziskania BA sms listka pride jednoduchsi ako ten prazsky... Jednak vela ludi ani netusi, ze posledne dvojcislie je cena, cize je to vlastne 7 miestne vs. 4 miestne cislo. A takisto v pripade, ak v Prahe zvysia cenu, tak asi budu musiet menit aj cislo... A okrem toho plusom je aj to, ze v BA moze byt SMS prazdna (resp. hocijaka - nie vsetky telefony dovolia odoslat prazdny text).
A to ze si nevies zablokovat klavesnicu (ja uz som takto tiez raz omylom volal sefke z krcmy asi o tretej rano ☺ ), je uz hold iny problem ?
Ešte sa vraciam k tej brzdnej dráhe. Pozrel som do tabuliek a brzdná dráha T3 núdzovou brzdou na rovine z rýchlosti 55 km/h (v tabuľke sú len rýchlosti 15, 25, 40 a 55) je pri prázdnej električke 49 m, pri plnej dokonca až 75 m. To väčšine autíčkarov nedochádza.
To hej, lenže v BA z čísla 1100 nijak nevyplýva cena. Okrem toho vidím problém aj v tom, že sa odosiela prázna SMS. K tomu môže dôjsť aj náhodne. Ja napríklad chudákovi, čo je prvý v mojom telefónnom zozname, pravidelne posielam prázdne SMS, keď si strčím do vrecka telefón s odomknutou klávesnicou ? .
Pokiaľ mi pamäť dobre slúži a nemýlim si to s nejakým iným ázijským totalitným štátom, tak KT4 vyrábala Kórea aj v pseudolicencii. Keďže mali problém vo svojom rozvinutom priemysle vyrobiť kĺbové spojenie, vyznačujú sa KT4 "Made in Korea" tým, že sú to vlastne také 20 m dlhé T5B2 .
Sa pozri, ako vyzerajú košické električky a ako vyzerajú tieto. Podľa evidenčných čísel ide o T3SU z prvej série pre ČSSR, čiže z r. 1982 - ekvivalent bratislavských vozov 7717 - 7736. Zaujímavé, že v Prahe ešte žiadne pre totálnu zhnitosť vyradiť nemuseli ? .
S499.1023